Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Hjemmesnekra og grusomt... Lyser whitetrash.
Smurfeline87 Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Unnskyld meg, men hva er det for en forferdelig ting å si?? "lyser whitetrash"??? Sånne meninger kan du vel ha for deg selv.. Ser det blir brukt i forskjellige navnedebatter og tipper det er deg som spyr det ut overalt. Nei fysj altså, vi er da vel voksne og oppegående mennesker vel?! Forøvrig er ikke oleandra det peneste navnet jeg har hørt akkurat, men er vel egentlig ikke stort annerledes enn alexandra, bare at det er mer vanlig og dermed mer akseptert.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Lurer du bare eller har du tenkt å kalle et stakkars barn det?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Lurer bare...for vet om noen som har vudert det navnet... hi
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Hjemmelaget og stygt ala Carosander/Chrisander. Det må da være nok å velge i uten å ty til den slags påfunn.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Hørtes ut som noe som kunne kommet fra foreldre i bygdenorge;)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #12 Skrevet 8. mars 2010 Det likte jeg ikke! Men Olea er fint. er ikke så glad i -andra, -ander navn som høres veldig hjemmelaget ut.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #13 Skrevet 8. mars 2010 Olea er bedre enn Oleandra synes jeg også...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #16 Skrevet 8. mars 2010 Det er i alle fall en ting som skiller Oleandra fra alle de navnene som folk påstår er "oppkonstruerte": Det er virkelig omtrent helt nytt! Et søk på de fire folketellingene som er tilgjengelig på nettet fra 1800-tallet viser at det kun finnes en eneste dame som heter Oleandra. Hun het imidlertid "Kjønnikken Oleandra Rist"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå