mandalay Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har jo lest at dette kan begynne rundt denne tiden, og jeg må bare si at det er skikkelig ubehaglig! Men i en litt twisted way tenker jeg som har så lite symptomer og bekymrer meg på grunn at det, at der kom iallefall et graviditetssymptom:-) Noen som har tips i forhold til dette? Ellers må jeg jo si at jeg er lykkelig for å komme inn i 2 trimester og gleder meg enormt til ultralyd i morgen. Kun ultralyd for spenningens skyld:-)
Corneliuss Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Uff, veldig kjedelig å være plaget av dette. Er dessverre det jeg også. På apoteket kan du kjøpe noe som heter Dulpholac. Det kan du drikke en dose av hver dag noen dager. Hjelper også med Biola og eller svisker (event sviskesaft). Pass på å drikke MASSE og gjerne litt fiber også, men vann er viktigst (ellers blir det bare værre da fiber trenger vann for at ikke det skal stoppe mer opp). Hvis det er litt prekært så kan du prøve microlax og hvis det heller ikke hjelper så kan du visst ta piller men det er ikke anbefalt om du kan unngå det. Du bør også holde dosen nede og ikke ta det særlig lenge (siste utvei).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå