Mommy86 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Aller først: Gratulerer til alle kvinner i dag:) Nyter hver dag som gravid, men må unne meg en liten klagetråd... Jeg er overbevist om at å være gravid og å være i puberteten innheolder 99 % av de samme symptomene... Jeg har kviser jeg ikke har sett siden 14 års-alderen, et humør som ikke kan sammenlignes med noe annet enn ei trass, bortsjkemt og pubertal tenårings-berte, puppene er ømme og vokser...for ikke å snakke om utflod!! Hvorfor skulle DEN komme tilbake??? Jaja, det var nok om mine skavanker;) JM-time om en time:) Gleder meg!! Kos dere i dag, vordende mødre og fedre:)
Lykkeliten 2 Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Heheh, jeg må le.. høres ut akkuratt som meg. Jeg føler meg så sur og trasig som jeg ikke har vært siden 14 års alderen. Ingen skjønner noen ting og alle er bare kverulanter. Haken full av kviser, puppene så vonde at om noen kommer borti de gjør det så vondt at jeg vil hyle av frustrasjon og grine for jeg syns synd i meg selv.. og ja.. for å ikke snakke om utfloden!! Men likevell sitter jeg her og smiler og nyyyter hver dag av graviditeten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå