Gå til innhold

Arret etter keisersnitt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet følelsen i huden rundt arret etter keisersnitt. er dette normalt? Det er nå fire uker siden snittet, kan det bli bedre?

Det kan også virke som om de har sydd for stramt slik at huden (fettet) buløer ut over.. hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er sånn det skal være så kort tid etter... Jeg er fortsatt følelsesløs på flere partier 2 år etter.

Det blir bare bedre og bedre.. Rundt 1 år etter snitt fikk jeg også ekstrem kløe i arret, noe som også er helt normalt.

Skrevet

Det kan faktisk ta opptil 2 år før skader/kutt i nerver er vokst helt sammen og fungerer normalt igjen.

 

Ingeting unormalt med deg med andre ord, jeg er fremdeles følelsesløs rundt arret 13 mnd etter snittet. Noen blir aldri helt gode igjen heller, men har fått en permanent skade på nervene, men det er altfor tidlig å si noe om bare en måned etter snittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...