Zeke Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Jeg skal kjøpe meg en brystpumpe når babyen er født, men hvilken bør jeg kjøpe osv? Jeg liker flaskene til Dr. Brown men er pumpa og flaskene bra? Eller andre pumper? Noen som har erfaringer på dette?
M@msen Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg kan bare snakke ut i fra hva jeg har prøvd, og det er avent sin manuelle brystpumpe, jeg var spuer fornøyd med denne, liten og enkel lett å ta meg seg om man skal bort...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 aldri i livet om jeg skal ha dr. browns igjen.. MARERITT å rengjøre, og fant fort ut at AvENT sine, gjør en liiike bra jobb, om ikke bedre og til halve prisen!! jeg skal kjøpe avent sin manuelle brystpumpe, koster 399,- svenske blir en kanskje 300 norske =)
Corneliuss Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har elektrisk pumpe fra Avent og var fornøyd med den. Prøvde først en manuell - og vil veldig anbefale elektrisk. Får jo nesten scenebetennelse i armen av pumpingen. Enig i at Dr Brown flaskene er bra. Vi brukte kun de den første tiden med sønnen. Gikk etterhvert over til Avent når han ble større. Akkurat som Brown-flasketuttene passer bedre til de små.
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Ikke prøvd dr brown, men har prøvd avent manuell (slitsom, men god) og medela aut. Den siste likte jeg godt, og skal kjøpe når lille nr 2 kommer. Smokkene til dr brown passer til medela flaskene, så kanskje pumpen også kan brukes på begge?
Minimo <3 Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 dr brown har jeg brukt hele tiden syns den er kjempe god og siden du allerede er vant med flaskene, så er det vel ikke noe problem;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har lagt min elsk på Medela Swing (elektrisk)- den er kjempegod i bruk, pumper effektivt og er enkel å rengjøre! Fikk den anbefalt på sykehuset fordi det er den pumpa som best simulerer babyens sugetak, og dermed pumper mest effektivt. Manuell orker jeg ikke, av frykt for senebetennelse:p
Zeke Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2010 Takker alle jenter Har en stund igjen enda, det er tydelig veldig delt meninger om dette he he he Kommer nok til å kjøpe en Manuell, men den må være god.
lille_vims Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Jeg skal ha Medela Swing (elektrisk) denne gangen også. Utrolig god. Kan også brukes med batteri. Hadde litt treg start med melkeprod. med førstemann, denne ble redningen. Aldri manuell her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå