Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Var innom Nav på fredag for å få hjelp til foreldrepenger -skjemaet. Det var som å komme inn på et begrevelsesbyrå. Ikke smiler de, ikke kan de si hei. Alt jeg spurte om var jo galt, nav-dama himla med øynene hele tiden. De ser så triste ut alle sammen, de går rundt som noen zombier, Hehe Jeg smilte og var positiv hele tiden mens jeg snakka med ho nav-dama, tross oppførselen hennes. Måtte se meg rundt for å se på ansiktsutrykket på de andre.- samme. likegyldig, trist. uttryksløst. huff, de kan ikke ha det greit disse nav-ansatte.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Nå generaliserer du noe voldsomt, og det vet du. Har flere venner og nærmeste familie som jobber på nav, og ingen av de er nitriste. Overarbeidede, ja, men ikke nitriste.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Ja - ALLE som arbeider på Nav er nitriste - uten unntak. for kjenner man 3-4 stk nitriste navarbeidere så MÅ resten være slik også. Generalisering er herlig.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Haha, så så dere to over meg. Har skjønt at det er noen fra Nav her på forumet. Hmm, kan det være dere? Jeg liker ikke de som jobber på nav her hvor jeg bor. bløæææææææ!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Jeg er andre anonym - og jeg jobber ikke for nav. Jeg har ikke møtt på annet enn hyggelige mennesker der, med unntak av en gang. Jeg har derimot blitt frustrert over nav selv - De har rotet bort papirene mine 2 ganger, og gjort andre unødvendige blundere.., men jeg har stort sett blitt møtt med et smil. Man trenger ikke å arbeide i Nav for å påpeke at generalisering er idioti.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Førtse anonym her - jeg jobber heller ikke i nav, da hadde jeg jo skrevet det. Du virker bare lurere og lurere.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 De som jobber på Nav her er kjempe hyggelige. Smiler, er høflige, og kjempe hjelpsomme, har bare postiv erfraring med nav her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå