*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Jeg skjønner ikke helt hvordan disse mensmurringene i ryggen kjennes ut? Er 34 uker i dag og har den siste uka hatt i tillegg til vanlig vondt i ryggen som jeg pleier, sånne verkinger i korsryggen.. kjennes ut som tannverk bare i ryggen om noen skjønner det? Kan dette være de mensmurringene som alle snakker om? har aldri hatt vondt i ryggen når jeg har hatt mensen så vet ikke.... hva kan disse murringene være tegn på? er jo litt tidlig om noe begynner å skje allerede..
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Jeg hadde mye vondt i ryggen sist, og fikk til slutt konstatert bekkenløsning. Om det var den som forårsaket ryggsmertene, vet jeg ikke... Men det er mulig det er det. Prøv å hvil deg så mye som mulig, og evt ta deg en tur til lege eller fysioterapaut,og spør om det kan være bl. Jeg har bl nå også, og nå når bebisen har seget ned i bekkenet, har bekkenet stabilisert seg en del,men jeg blir fort sliten og får smerter i ryggen,-noe jeg tror kommer fra bekkenet. Krysser fingrene for at du ikke blir ille plaget. Lykke til!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2010 bekkenløsning har jeg hatt siden uke 25.. Vært sykemeldt en stund pga det. og bekkenet blir ikke bedre med tiden.. Men fikk beskjed av legen at folketrygden ikke dekket behandling hos fysioterapeut fordi jeg ikke har gangvansker.. Så har ikke råd til å reise til fysio.. det koster jaggu meg nok! Men de siste ukene har jeg fått skikkelig murring i ryggen som gir seg så fort jeg får slappet av i ryggen.. er vondt i en liten "periode" mens ryggen venner seg til å slappe av, også er det ikke like vondt lenger.. Kan jo godt være ryggen min som begynner å bli sliten,det er ganske tungt å bære på.. Men jeg er klar for at lillegutt kan komme snart så leter vel etter tegn på at noe er i gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå