Gå til innhold

Andre med barn med diare for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebror i huset har hatt diare lenge nå. Den er helt vanndig 2-4 ganger per dag, lukter ikke så veldig heller. Ingen oppkast. Han har grei almentilstand, men jeg merker at han er slappere og trenger mer søvn om dagen. Her er det ingen regler lengre, han får så mye pupp han vil (er 15 mnd) og det er det eneste han vil ha. Håper det gir seg snart hvis ikke er jeg redd vi må legges inn for rehydrering...

Nåen andre som har hatt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt det vi og - sammen med 50% av Norges befolkning (virker det om i år). Vi hadde riktignok oppkast også, og måtte etter hvert både få intravenøs glukose og sonde. Men Bo var veldig veldig slapp, og hadde ikke fått i seg særlig væske på 3 dager.

Om han bare har diare, og du får god kontakt med ham så trenger du nok ikke være bekymra :)

Skrevet

Ja vi har det:(

Guttungen på 6mnd har det. Jeg og mannen hadde det i forrige uke:( Håper bare eldste slipper unna.

Våknet kl 5 idag av minsten. Han måtte rett i dusjen. Var våt helt opp til nakken. Senga måtte helskiftes.

Blir mye vask idag. Heldigvis så virker han i grei form sånn ellers.

Skrevet

Jepp, lillemor har hatt det en ukes tid nå. Men nå er det heldigvis på bedringens vei. Far i huset har også hatt det.

Det er mye sånt som går nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...