Gå til innhold

God advokat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Nå er det lenge siden jeg sist var her inne! Det er faktisk 5 1/2 år siden jeg ble alene, tiden flyr!!!

Har nå fått ny samboer og ny baby og koser meg med min nye familie. Men desverre er faren til mitt eldste barn fortsatt et problem. Vi har vært gjennom tre rettsaker og det har også vært endel annet som har skjedd. Men hele tiden, truer og oppfører han seg på en måte som, for utenforstående, kan tolkes "uskyldig" og dermed vinner han ofte mye mer respekt enn han fortjener. Jeg kan fortsette i det uendelige med å fortelle om dette, men det må bli en annen gang! Han har heller aldri hatt med seg en advokat i retten, men heller hevdet at han er en mann som gjør alt han kan for å forsvare sin rett som far, bla bla bla, i et samfunn som favorittiserer mor... Desverre faller dommern for dette hver gang!!!! (Enda det har vært tre forskjellige!!)

Nå er saken min den at vi bor i Oslo, og det begynner å bli trangt i leiligheten vår og vi ønsker å komme oss ut av byen. Dette vil gjøre samværet i ukedagene umulig for faren, som også bor utenfor Oslo. Desverre har han gjennom tidene oppført seg slik at jeg aldri kan bo i hans nærmiljø. Det jeg derfor lurer på er om noen vet om en god advokat her i Oslo som har erfaring fra liknende saker? Min advokat har flyttet fra byen, så jeg tenkte det ville være enklere å få en ny.

Tusen takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...