Gå til innhold

Kjenne liv i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er i min 22 uke og kjenner liv titt og ofte. Men blir så nervøs de gangene jeg ikke merker noe. Tar meg selv i å tenke negative tanker om at dette aldri kommer til å gå bra etc. Alt tyder jo på det motsatte. Er det bare meg som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

næi!

selv om æ vet .. å vet så inderlig godt at ungen har et søvnmønster å den bysses i søvn når æ e aktiv, og alt så blir æ bekymra når æ føle den har vært lite aktiv en dag.. haha.. kjenne jo liv vær dag da.. nu e æ 27 uke da..

Men .. tenke nu så lenge æ kjenne den vær dag å alt e ok på kontrollan så burde jo det her gå strålanes bra!

Skrevet

Er nok bare morsfølelsene som tar overhånd. Huff, får klump i halsen jeg.

Skrevet

hei

jeg er 22+1 uker idag.. å forrige uke kjente jeg lite liv på et par dager.. Ringte da Jordmor å fikk komme på en sjekk:)

Hun sa det var ganske tidlig i svangerskapet og at de hadde fortsatt en del plass, så de kunne snu seg og slikt, og at det var det som gjorde det.. Men hun sa at det var bedre å ringe å få en sjekk enn å gå å bekymre seg :) Hun fant hjertelyden og alt sto bra til :) på kvelden den dagen var det første gang jg kjente lille snupp sine spark utenpå magen også =)) gøy..

Men du kan jo ringe jordmora di å høre litt, bedre enn å gå å bekymre seg :)

Skrevet

Har jo doppler og bruker den hvis det blir for ille. Er nok bare bortskjemt med å kjenne spark (hele forrige uke dag og natt og da bekymret jeg meg for at den lille ikke skulle få nok søvn) Herregud, er det mulig å bli så hønemor da..

Skrevet

Jeg er 25+3 og kjenner ingen liv ennå:(((

Jeg tror kanskje jeg har kjent spark, men det er svakt og har ikke skjedd mange gangene.. Blir litt urolig:(

Ble sendt på ul i forrige uke pga dette, men alt var bra og de syns det var rart at jeg ikke kjente noe... Så noen må nok bare vente lenger enn andre..

Skrevet

Skjønner du er urolig. Kanskje du har morkaka mellom magen og den lille og at det er derfor du ikke kjenner så mye enda?

Skrevet

Jeg er 21+0 og har ikke kjent NOE tegn fra babyen så langt... Burde kanskje være bekymra, men jordmor sa i forrige uke at alt var bra med lillesnuppa.

Så, som du sier, Juni2010mamma, noen må nok vente lengre enn andre:)

Skrevet

er 23+3 i dag og jeg har kjent frøkna siden jeg var 16+4 på vei.. går ikke en dag uten og kjenne noe her :)

Er førstegangs gravid og..

Er noen dager hu er mindre aktiv men.. Hu er der :)

Rart det skal være så stor forskjell fra pers til pers egentlig..

Skrevet

Nei jeg har ikke morkaka mellom magen og lillegutt så det er nok ikke derfor jeg ikke kjenner noe..

Godt å høre at det er flere av oss:) Det er jo det første alle spør om, så nå håper jeg at jeg kjenner spark snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...