Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Har kun hatt mensen 1 gang etter fødsel så har ikke kommet inn i noen form for syklus enda. I går hadde jeg en ekkel følelse i underlive og regnet med at nå var mensen på tur i gjen. Joda det kom et par dråper og det var det. Hva kan det være? Blør ikke i det hele tatt i dag og den ekkle følelsen har gått over.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Kanskje det var en festeblødning - og du er gravid igjen :=)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Hvis du har ubeskyttet sex kan du være gravid. Det kan være festeblødning.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 To sjeler en tanke, Lilleva ) Hilsen annie 10.38
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Jeg er litt enig med de to andre her, men jeg tenker også at det kan hende dette skjer fordi du ikke har regelmessig mens enda siden du bare har hatt 1 mens etter graviditeten! Hadde du hatt regelmessig mens hadde jeg vært ganske sikker på at det hadde vært en festeblødning...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Har kun glemt 1 pille i hele min periode å det var på fredag. Tar det ikke lang tid før man får festeblødning? Har kun hatt sex i gang di siste 2 ukene å det va jo og såklart på fredag. Hadde ikke tenkt på det før nå.... HI
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Hvis jeg glemmer en pille får jeg alltid en liten blødning noen dager etterpå... kanskje d bare er det?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Krysser fingrene for din teori å satser på at den kommer om ikke så lenge da . HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå