hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 snuppa på 2,5 klager ofte på vondt i tennene (hun har også mye vondt i magen)- hva kan det være? Jeg har aldri hørt om barn som har klaga over vondt i tennene. Det er nok ikke hull, for det er alle tennene som er vonde. Noen som har hørt om dette?
Nurse80 Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Min klager også en del på smerter, og har gjort det siden han var ganske liten. Han klager over smerter i tennene, og jeg har sett at han skjærer tenner om natten. Han har også voldsomme voksesmerter. Han vokser veldig fort når han først vokser, for å så stoppe opp litt. Samboeren var også plaget med sterke voksesmerter som liten.
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Min klager også titt og ofte på vondt i tennene. Det jeg har trodd hele tiden er at det er fordi han har herpes. Ca èn gang i mnd får han herpesutbrudd rundt munnen, vel det er sikkert 2 mnd siden sist nå, men det var hyppigere før... Altså... Jeg innbillte meg at herpesviuset angrep tannkjøttet i tillegg til leppene og området rundt... At det var derfor han har vondt. Han klarer ikke å spise brødskive med skorper på i de periodene. Det meste må være flytende... Varer et par dager før det gir seg... MEN nå kan jo jeg være heeelt på bærtur da! Dette er bare en teori jeg jar slått meg til ro med... Skal høre med tannlegen neste gang han skal dit...
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 Takk for svar. Jeg tror vi ringer legen og får en time, mest pga magen. Storebror hadde det samme, og da var det noe avføring som satt fast i magen og ikke kom ut, så litt avføringsmedisin hjalp. Tipper det er noe sånn nå også, men det med tennene skjønner jeg ikke. Hun spiser vanlig og har ingen sår, så jeg vet jammen ikke. Men kan jo høre om legen vet noe om tenner:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå