Gå til innhold

alene og ensom! gode tips mottas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappan til ungene og jeg flytter fra hverandre for ett års tid siden. Jeg har hatt en kjæreste nå ett halvt år. Men føler for å bli alene. Synes ikke det går så bra. Og jeg sliter nok med å komme over x en. Men er livredd for å bli alene og ensom. Har jo ungene mest. Men de er hos pappan annen hver helg. Har jo venner, men de er jo opptatt mye med familie og andre ting også. Så føler jeg kommer til å føle meg veldig ensom alene. men vet at jeg ikke kan satse på en jeg ikke er glad i helelr. Ønsker meg ltt nye venner. Men de vokser jo ikke på trær. Noen tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er ungene? Gamle nok til at du kan være med på babysang osv. på helsestasjonen? Babysvømming? Kan du få barnevakt for å være med i et kor? Kan hende det finnes noe informasjon om aktiviteter på kommunen din sin nettside? Meld deg på aktiviteter, og tving deg selv til å være utadvendt.

Skrevet

Det er ikke sikkert det blir så skummelt som du tror. Det å like å være aleine er jo noe man kan lære seg og sette pris på også. Jeg liker mye bedre å være aleine nå enn før. Jeg har samboer altså, men har jo i perioder av livet vært aleine også, og det har fungert både bra og ikke.

Men du må tørre å prøve, ikke se på det som skummelt! Se på det som e mulighet til å slappe av og gjøre det du selv vil.

Lykke til!

Og nye venner får man alltids, feks er det sikkert noen her inne som bor i nærheten av deg :)

Skrevet

Barna er 2 og 5 år så er sikkert mye jeg kan gjøre med de. Men savner noen venner som er alene med barn på min alder. Men må nok sikkert oppsøkes litt gjennom aktiviteter. Får bare kaste meg ut i det.

Skrevet

Hei!

Mener å huske at du søkte nye venner for en stund tilbake, og at du bodde i Tønsberg.. Stemmer det? : )

Bor isåfall i tønsberg og har alltid plass til nye venner! Har 2 gutter, på 7-og 1 år : )

Send meg en pm hvis du vil!

Skrevet

Ja det stemmer, sender deg PM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...