Gå til innhold

Var det slimproppen som gikk nå ?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 39+5, så har jo full forståelse for at fødselen kan starte når som helst nå. Men jeg har liksom innbilt meg at dette vil skje på samme måte som sist; fødselen starter med rier, uten at vannet har gått, og uten at jeg merker noe til at slimproppen går.

For en times tid (?) siden var jeg forøvrig på do, og da jeg tørket meg, var det masse helt tynt, gjennomsiktig slim på papiret. Måtte tørke flere ganger før det var tørt. Og når jeg nå måtte tisse igjen, kom det heeelt lyserosa slim på papiret når jeg tørket. (beklager detaljer!)

Er det dette som er slimproppen? Har liksom sett for meg noe mørkere og seigere, uten at jeg helt aner hvorfor... ;)

(Og hvor lang tid bør jeg regne med at det kan ta før fødselen starter?)

Takker alle på forhånd og setter pris på alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det hørtes ut som slimproppen. ta deg en lang god gåtur;) det kan hjelpe

Skrevet

Er nok det ja;)

Kan ta noen dager enda før fødselen er i gang, men uansett så er det ikke lenge til du blir mamma igjen hvertfall:)

Når min gikk med sistemann kom han dagen etter;)

Skrevet

Slik var det når min slimpropp gikk når jeg ventet første ;-)

Spennende! Lykke til!

Skrevet

Så gøy! :D

(Har forresten kommet mer lyserosa slim nå, så nå er jeg jo overhodet ikke i tvil lenger selv heller.. ;) )

Håper det skjer iløpet av noen dager nå. Har termin på fredag, så det hadde passet meg ypperlig om det skjedde før da iallfall..

Hadde jo ingen slike "før-varsler" forrige gang, så dette er skikkelig spennede for meg.. hihi.. ;)

Gleder meg til å møte lille nurket...og finne om det er gutt eller jente...!!! :D

Skrevet

Åhh.. så spennende!

Lykke til med alt, klem DollyD

Skrevet

Slimproppen min gikk tre-fire uker før fødsel.

Skrevet

:)samme sjedde meg, å allerede den påfølgende natta kom barnet:)))

Lykketil !!!

Skrevet

14 timer etter min slimpropp gikk hadde jeg en nydelig jente i armene mine :)

Skrevet

Ja.. googlet dette istad, og ser at det kan skje flere uker før fødsel, (men at det samtidig er mest vanlig at fødselen setter i gang av seg selv 1-7 dager etter at slimproppen har gått)

3-4 uker er uansett fullstendig uaktuelt for min del..siden jeg har termin om bare 4 dager.. nekter å gå SÅ lenge før de setter meg i gang! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...