Gå til innhold

Er håvard et tjukkas navn? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om Håvard, begge er (?) tynne og var veldig blærete...

Dette er jo mange år siden så det kan jo ha forandret seg, de to jeg kjente var boarderline nerds, men fortsatt i klyseeliten...

Skrevet

Neida :-) Jeg kjenner 3 Håvard(er), og alle 3 er "lang, tynn ting" ;-)

Skrevet

p.s.: De er kjempe snille :-)

Skrevet

Jeg vet ikke hva et tjukkas og navn har med hverandre å gjøre. Men hvis du lurer på om Håvard'er er tjukkaser, så kjenner jeg bare lubne Håvard'er.

Skrevet

Haha.. hva er det for et merkelig spørsmål!? Tror vel ikke akkurat det er navnet som avgjør om man blir tykk eller tynn! ;)

Jeg kjenner to Håvard'er. Han ene er laang og tynn, han andre er ganske liten og smålubben. (men ikke tykk)

(Syns forresten navnet er kjempefint, og vurderte det til forrigemann.

Nå er det "brukt opp", så nå er det utelukket ;) )

Skrevet

Har kjent 3 Håvarder på ulike tidspunkt i livet og alle var merkelig nok tynne som strek.

Skrevet

Håvard er kjekkasnavn

Skrevet

Neida, Håvard er et nydelig navn! Jeg kjenner to voksne som heter det, han ene er en lang tynn hengslete sak som er lit for gla i narkotiske stoffer, og han andre er en råflott kjekk mann :-)

Skrevet

Tjukkasnavn? Har jeg aldri tenkt over. Derimot synes jeg Håvard er et knallflott og stødig norsk navn!

Skrevet

syns ikke det er et tjukkasnavn, men syns ikke det er noe fint. hver sin smak. gå for det hvis det er det du liker. spiller jo ingen rolle hva vi her inne syns om det:)

Skrevet

Mer kjekkasnavn ja. De Håvardene jeg kjenner er alle tre veltrente, høye og kjekke!

Skrevet

DEREK er tjukkasnavnet. Håvar er et finfint navn

Skrevet

Jeg kjenner bare to stk, men begge to er tynne og lange.

Skrevet

Kjente en gammel Håvard som ikke lever lenger. Han var atletisk og sprek til langt opp i 80-årene, så for meg er Håvard det motsatte av tjukkis-navn.

Tipper det er alle slags typer gutter/menn som bærer navnet Håvard.

Skrevet

Skikkelig tjukkasnavn. Alle håvardene jeg kjenner (kjenner maange) er superfeite

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...