Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så problemer med å bestemme meg for om jeg skal kjøpe ny vogn eller ikke. Vi har to fine, en noen år gammel svart simo dypvogn og en like gammel teutonia kombivogn( som drar litt til siden). Begge er fine, men riktinok ikke helt poppis på farger osv. Begge vognene er kjøpt brukt fordi vi var fattige studenter den gang vi fikk førstemann.

Nå skal vi ha sistemann og tenker at vi synes det hadde vært morsomt, koselig osv å kjøpe noe nytt. Vi har absolutt alt annet, så vi trenger ingenting. Mannen min sier at vi bare skal kjøpe ny, men det er jo også for ille når vi egentlig har, men har også lyst på ny. Herregud for et luksus problem.......................

Den vognen vi har sett oss ut er en Easy Walker Quatro, den virker veldig enkel, som også gjør at 4 åringen vår kan trille osv.

Hjelp meg med luksusproblemet, kjøpe nye eller ikke????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja du kan jo velge selv...:)

Jeg har egentlig en vogn som jeg er spuer fornøyd med fra forje mann, quinny speedy, men mamma har kjøpt vogn til de 2 andre og ville også gjøre det til nurket i magen, så da sier jeg jo ikke nei...:)

Vi går for en TFK:), da har jo minsten en vogn som kan stå i bhg når han skal begynne der, når den tid kommer, så slipper vi å dra frem og tilbake...:)

Kan jo tenke praktisk sånn du også:) er jo "stas" med ny vogn da!!!

Lykke til i valget, jeg hadde ikke vært i tvil, kjøpt ny:)

Skrevet

Flott å høre at det er flere med samme problemet :D

Vi arvet ei brukt Simo kombi vogn med alt av utstyr til vår førstemann.

Og det er ingenting galt sånn sett med den, litt slitt i kantene og fargen er vel ikke så fin heller egentlig. (mørk blå og rutete mønster)

Så nå går jeg å sikler litt på Emmaljunga Mondial, i farge white croc, driiit lekker vogn, meeeeeeen koster nesten 8000,- Dog i Sverige litt i overkant av 6000 :) Så muligens vi prøver å skaffe den der.

Jeg tenker slik, førstegang var vi heldig å arvet, sparte masse penger, så hvorfor ikke spandere på seg en ny vogn nå?

Må jo være kos å kunne trille med en helt ny vogn en gang også :)

Vi har ikke helt bestemt oss enda, men regner med det blir ny vogn :)

Skrevet

jeg har hatt ny vogn til vær av mine tre gutter, og fjerdemann får også ny vogn:) er jo litt stas med en vogn som er ny også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...