FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 skal ut å reise snart, handler mine faste greier, hva med dere jenter, hva handler dere? :-) Liker Lancome sin mascara, Biotherm sin krem, aprikos.
It's all about me Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Kjøper dag-og nattkrem fra Lancome, øyesminkefjerner fra samme merke hvis jeg trenger. Og selvfølgelig Hypnose mascara, igjen fra Lancome. Har de Dior tar jeg med en øyenskygge eller to, men Lancome er ikke å forakte der heller.
Mom2Two Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Mascara (Lancôme), ansiktskrem (Elizabeth Arden), av og til parfyme og ofte sjokolade:)
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2010 hmm sjokolade er et must :-)
It's all about me Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Ja parfyme glemte jeg. Er det ikke mye igjen av Jadore fra Dior i skapet hjemme, må jeg ha en slik også.
frk Nilsen Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 YSL false lash effect mascara Rødvin Kremer hvis jeg trenger det Snop
Mamma´n til lillemor Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Har kjøpt deo fra Lancome, men trengte å ta Biotherm nå når vi reiser. Og så blir det godteri og et par flasker vin.
erteposen + 4 Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 8 hour cream, mascara, lip gloss og påfyll av parfymen min.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 røyk sjokolade (m&m) parfyme om jeg trenger pudder hvis det er ett merke jeg har lyst på ellers kjøper jeg aldri sminke og kosmetikk. må være noe spesiellt jeg vil ha.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 SJOKOLADE! Hehe, ellers handler jeg den blå parfymen som jeg ikke husker hva heter nå og alkohol:)
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 Ingenting. Er så inderlig ferdig med handling innen jeg kommer dit, og dessuten er det så turist-overkill at jeg ikke orker å gå inn engang.
Rampongi Skrevet 8. mars 2010 #12 Skrevet 8. mars 2010 Finner ut at det meste er billigere på nettsteder enn på taxfree. Men jeg handler gjerner godis og noe alkohol en gang hvert jubelår..
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #14 Skrevet 8. mars 2010 Rødvin, godteri, noe stas til småen og mannen hvis de ikke har vært med på tur, Clinique ansiktsvask, Dior mascara.
Gjest irismor Skrevet 8. mars 2010 #15 Skrevet 8. mars 2010 Rødvin, cognac, innimellom røyk for en venninne, sminke, parfyme og kanskje en sjokolade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå