Gå til innhold

Flere som har fått vann i kroppen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 20 nå og fått endel vann. Gikk opp 1.5 kg i helga og gikk opp 1 kg forrige uke. Det er verst med bena og armene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da må de nok være det problemet jeg også har fått. for jeg skjønner ikke ellers hvor alle kiloene skal komme fra. Jeg spiser som før og trener 4 ganger i uka (også som før) men vekta har skutt i været likevel.

Jeg er i uke 21 og har gått opp 7-8Kg :( og i et par dager her gikk jeg opp 300-500gram om dagen...(!)

Jeg hadde ikke lyst på en dårlig start på dagen i dag også, så jeg lot badevekta være i fred :P

Skrevet

Garanter det du har fått også. For man går ikke så fort opp i vekt på noen dager uten at det er noe. Jeg følger med på vekta hver dag nå:) Liker det ikke, men må jo.

Skrevet

Jeg begynner å merke det i fingrene. Måtte ta av meg forlovelsesringen her om dagen. Vil ikke risikere å måtte klippe ringene av som med førstemann... :) Jeg er 26 uker.

Skrevet

Huff, ja ringene forsvant for flere uker siden. Ille kjedelig! Men jeg tar heller ingen sjangser på å måtte klippe de av. :)

Skrevet

Hei

Hadde mye vann i kroppen sist svangerskap, men har foreløpig ikke fått noe. Har fått tips av en veninne om at det hjelper å drikke vann med sitron i. Håper jeg slipper vann i kroppen denne gang for det er så tungt!

Skrevet

Jeg har gått opp nesten 7 kg og er i uke 21. Tror neppe det er vann hos meg da ringene passer perfekt enda, så er nok fett hos meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...