M@msen Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Jeg støvsugde bilen igår, og etter det har jeg hatt såååååå sinnsylt vondt inni den ene hofta, ned i rumpa og beinet... når jeg går virker det som jeg mister følesen... Det værste er egentlig når jeg har sittet og skal reise meg opp, det gjør sinnsykt vondt, det stikker i siden og midt forann inni om du skjønner??? Hva er dette, andre som har det sånn??? Kan det være bekkeløsning??? HUff dett er min 3 graviditet og jeg har ikke hatt det med de 2 andre, er i uke 22 nå... Fått time til legen kl 14, orker jo ikke gå på jobb (jobber på småbarns avd. i bgh)
mamma og my Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Høres ut som du har fått en nerve i klem eller noe sånt. En blir jo mykere i leddene og da er det lettere for at sånt kan skje. HÅper du får det bedre fort:)
M@msen Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Ja jeg var ikke på tanken, men gud det er såååå vondt håper virkelig det går over... Takk for svar! Håper legen kan gi meg noen svar...
ღMadame_mim ღ Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Det kan være bekkenløsning, men jeg holder en knapp på at det er en nerve som kommer i klem. Jeg har hatt det før, bare bak på rompa som strålte nedover i det ene beinet! Det er fryktelig vondt så skjønner godt at du ikke orker å gå på jobb i dag. De gangene jeg har hatt det har det gått over etter et par dager dersom det er noen trøst. God bedring :-)
M@msen Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Godt å høre...da satser vi på at det er det... GUD det gjør vondt...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 høres ut som om isjasnerven som er i klem ja, jeg har dette og det er alt annet enn godt Se om du får bestilt deg time til behandlig. Jeg går til naprapat og det holder det i sjakk til meg
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Jeg får det samme om jeg støvsuger helt vanlig i huset, og i mitt tilfelle er det pga bekkenløsning. Så støvsuging holder jeg meg borte fra så mye som absolutt mulig. Tårene spretter iøynene når jeg skal reise meg i fra sofaen etter en økt med støvsuging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå