sommermirakel : ) Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Jeg er gravid i uke 23 og merker ingen forandringer i brystene, er dette vanlig? I begynnelsen av svangerskapet var jeg øm og sprengt, men plutselig ga det seg. Jeg leste at rundt disse tider kunne man merker forandringer i brystene igjen, men mine er akkurat som før jeg ble gravid.. Er det unormalt..? Høres kanskje tåpelig ut, men er jo redd for at jeg kanskje ikke kommer til å produsere melk.. Hilsen førstegangsgravid og uvitende...
M@msen Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg var som deg når jeg gikk gravid de andre gangene, og jeg hadde mer enn nok melk, så jeg tror ikke du bør bekymre deg for det!!! Tror det varierer veldig fra person til person!!! Nå¨denne 3 graviditeten er puppen super ømme og vært det helt siden dag 1, håper virkelig det gir seg...er i uke 22 nå.
Corneliuss Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Hei somermirakel! For det første så kan det hende at puppene dine har vokst, men ikke så raskt at du ser stor forskjell... Og for det andre så er det absolutt ikke sånn at de største brystene gir mest melk (som mamsen også kommenterer). I forhold til mine venniner så har de nesten opplevd motsatt et par ganger - altså de med mindre bryst har vært blant de som har hatt mest melk. Dette går helt sikkert bra! =O) Ikke la deg stresse opp.
Indigo 08-10-13 Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Forrige gang hadde jeg det som deg. Merket ikke noe særlig forandring i brystene. Siste trimester måtte jeg imidlertid invistere i noen større bh. Gikk vel opp fra 70B til 75C. Jeg hadde MASSE melk etter fødsel. Slet med vanvittig overproduksjon. Skjønner ikke at all den melka fikk plass i mine utg.punkt små bryster. Jeg har også hørt at små bryster ofte produserer mer melk (ei jordmor som sa det), men husker ikke begrunnelsen igjen.. Denne gang er jeg kommet til uke 15. Merker ingen forandring i brystene. Bare litt småøm. De har ikke vokst et hakk. Regner med det kommer når jeg begynner å legge på meg.
sommermirakel : ) Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Takk for alle beroligende ord : ) Er så greit å kunne høre synspunkter fra andre som skjønner hva det er snakk om. Skal ikke tenke mer på det nå, bare nyte tiden som kommer : )
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har ikke merka noe særlig til forandring selv, men mine kjære var raskt ute med en kommentar etter at jeg hadde vært borte en helg:) Jeg har normale bryster (absolutt ikke store), og da han tafsa litt (hehe:-) så sa han at han merka at dem var mye fyldigere enn før. Kjenner at brystvortene er en smule mer ømme enn før, men det er vel det eneste. Har også fått kommentarer av en veninne på fest. Hun visste ikke at jeg var gravid, og spurte om hvilken super-bh jeg hadde kjøpt, for jeg hadde så fin utringning:) haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå