Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har sykt sterke orgasmer når jeg spyler vann på klitoris. Det er helt rått! Er det flere som meg? Til dere som skal prøve: man må stille inn strålen sånn at den er akkurat sterk nok. For dere som ikke har sånne innstillinger, så kan dere holde fingrene over halve dusjhodet der det kommer vann ut. Da blir strålen mer samlet. Anbefaler alle å prøve til dere får det til. Spesielt dere som sliter med å få orgasme!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg får ikke til å nyte den orgasmen når jeg står i dusjen. Har prøvd flere ganger, og jeg får orgasme veldig fort, men nei, det er ikke noe jeg foretrekker..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Jeg klarer meg heller ikke uten dusjen:) Men jeg må sitte på huk da, hvis ikke knekker jeg sammen i beina:p
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Haha jeg klarer å stå oppreist. Men må bøye knea litt:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Jepp. Bruker den en del ja. Senest i sted:) FIkk et sånt dusjhode med sterk stråle av samboeren min for noen år siden. Den beste gaven jeg har fått:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå