Himmel og hav Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Født i 1951 og begeistret for amerikanske biler og Elvis.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 De skriver foreldra og ikke foreldrene....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Foreldrene til min Ronny er fantastiske! De er oppofrende for sine barn, sier aldri nei til å hjelpe eller bidra. Moren til Ronny strikker masse fine ting til barnebarna sine, og faren til Ronny hjelper til med praktiske ting som snekring og andre "manneting". Foreldrene til Ronny har alltid fulgt opp barna sine, begge to jobber fullt, og moren til Ronny holder kurs ved siden av, samt en liten bi-jobb oppå der. Moren til Ronny er høyt utdanna, mens faren bare er utdanna på vgs-nivå. Såh, det var mine svigers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå