Gå til innhold

3D UL etter anbefalte uke 28 - noen erfaringer?


endelig min tur

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tatt 3D ultralyd etter uke 28 og fikk fine bilder/video? Vurderer å få tatt det i morgen, men er da i uke 31 + 4 og lurer på om det er for sent til å få gode bilder? På klinikken (ultralydklinikken på Lysaker) anbefaler de å få gjort dette i uke 28, men gjør det også frem til uke 34.

 

Jeg er imidlertid veldig usikker på om det er vits å betale 900 kr hvis man risikerer å ikke se noe særlig. Noen som har tatt det såpass sent og ble fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

are reise og kose deg på 3, har selv vært på lysaker og er kjempe fornøyd flotte bilder og video:) flott stemning og veldig hyggelig personale:) var der selv i uke 28, var virkelig vært de 900 kronene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i uke 28 i forrige svangerskap og da sa han at det var helt på grensen. Vanskeligere å se noe og få gode bilder. Fikk helt greie bilder og video den gang, men kunne sikkert vært bedre. Tror jeg ville ringt først og snakket med de før jeg bestilte time hvis jeg hadde vært like langt på vei som det du er nå. Kjipt hvis du må betale så mye også får du ikke sett no særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 3D ul i uke 30+2 med førstemann og fikk veldig gode bilder pluss filmsnutter. Var i uke 28 med andremann, og de var ikke like gode..

 

Er vel vanskelig å gi deg noe eksakt råd, alt kommer vel an på hvordan knerten ligger når dere er der. Siden plassen er mindre dess lengre du har kommet, er sjansene større for dårlige bilder dess lengre du har kommet. Men mulighetene for gode bilder er der likevel.. Som i mitt tilfelle har man ingen garanti uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på 3D når jeg var 28+4, jeg ble annbefalt når jeg bestillte bilder at resultat var best fra 28-32:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok sjansen og var der i dag! Ble fantastiske bra bilder og video - lille snuppa smilte, lo og åpnet øynene for oss og virket som om hun synes det var festlig å ta hendene foran fjeset bare for å erte oss.

 

Han estimerte meg imidlertid til å være 32+4, så det vil altså si at man også kan få gode bilder senere enn anbefalt. Mulig de kunne sett bedre ut tidligere, men det vet jeg jo ikke. Uansett er jeg superhappy med det jeg fikk, og var helt fantastisk! Angrer overhodet ikke, og det var virkelig verdt hver eneste krone ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...