endelig min tur Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Er det noen som har tatt 3D ultralyd etter uke 28 og fikk fine bilder/video? Vurderer å få tatt det i morgen, men er da i uke 31 + 4 og lurer på om det er for sent til å få gode bilder? På klinikken (ultralydklinikken på Lysaker) anbefaler de å få gjort dette i uke 28, men gjør det også frem til uke 34. Jeg er imidlertid veldig usikker på om det er vits å betale 900 kr hvis man risikerer å ikke se noe særlig. Noen som har tatt det såpass sent og ble fornøyd?
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Vi var i uke 30 og har kjempefine ansiktsbilder av vesla vår:-))Bollekinn og greier...Absolutt verdt det for oss.Om bildene blir fine kommer ann på hvordan barnet ligger og om det ligger helt i ro,da blir de fine sa ul-legen vår. Lykke til!
Nikki 75 Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Vi tok i uke 32 eller 33... Ble kjempefine bilder, men bare av ansiktet. Mulig man får med mer om man tar tidligere? Blir spennende å se om han ligner når han kommer ut!
endelig min tur Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2010 Takk for positive svar! Tror jeg tar sjansen på å bestille selv nå Fikk så dårlige bilder fra vanlig UL at jeg gjerne vil ha noen nå
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 jeg var 29 uker på vei og fikk supre bilder:) Er du i tvil kan du jo sende de en mail eller ta en telefon og høre hva de mener? Sonografen på lysaker er super, så om du bestemmer deg for å reise ønsker jeg deg lykke til:) det er absolutt verdt de 900kr:-) Vi var heldig og fikk kjempe bra bilder(mange) og 5 video snutter:) Det ene bildet ligger på brukerprofilen min under bilder:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå