Gå til innhold

3D UL etter anbefalte uke 28 - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tatt 3D ultralyd etter uke 28 og fikk fine bilder/video? Vurderer å få tatt det i morgen, men er da i uke 31 + 4 og lurer på om det er for sent til å få gode bilder? På klinikken (ultralydklinikken på Lysaker) anbefaler de å få gjort dette i uke 28, men gjør det også frem til uke 34.

Jeg er imidlertid veldig usikker på om det er vits å betale 900 kr hvis man risikerer å ikke se noe særlig. Noen som har tatt det såpass sent og ble fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i uke 30 og har kjempefine ansiktsbilder av vesla vår:-))Bollekinn og greier...Absolutt verdt det for oss.Om bildene blir fine kommer ann på hvordan barnet ligger og om det ligger helt i ro,da blir de fine sa ul-legen vår.

Lykke til!

Skrevet

Vi tok i uke 32 eller 33... Ble kjempefine bilder, men bare av ansiktet. Mulig man får med mer om man tar tidligere?

Blir spennende å se om han ligner når han kommer ut!

Skrevet

Takk for positive svar! Tror jeg tar sjansen på å bestille selv nå :) Fikk så dårlige bilder fra vanlig UL at jeg gjerne vil ha noen nå

Skrevet

jeg var 29 uker på vei og fikk supre bilder:) Er du i tvil kan du jo sende de en mail eller ta en telefon og høre hva de mener? Sonografen på lysaker er super, så om du bestemmer deg for å reise ønsker jeg deg lykke til:) det er absolutt verdt de 900kr:-)

Vi var heldig og fikk kjempe bra bilder(mange) og 5 video snutter:)

Det ene bildet ligger på brukerprofilen min under bilder:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...