Gå til innhold

Noen som kan hjelpe??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har problemer med luftsmerter i magen, i natt fikk jeg ikke sove for jeg hadde så fæle smerter, måtte opp å gå for å prøve å få ut litt luft, er det noen som andre som er plaget med dette? OG har dere noen gode råd?

 

Er 22 uker og kjenner masse liv og det roer meg jo, men så ufattelig ubehagelig å gå med luftsmerter!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

 

Huff - det er så mye vi gravide skal igjennom..

For meg hjelper det å drikke MYE vann!

I tillegg spiser jeg masse frukt og spiser KUN grovt brød.

Tar også tran - som jeg tror er med på "å smøre" systemet - slik at ting glir lettere gjennom :o)

 

Masse lykke til, klem fra meg

 

 

Skrevet

Uff...hadde det slik for en uke siden, man føler seg bare så crap når magen er i ulaget!

Selv hadde jeg stresset en del, og magen er utrolig sensitiv for stress. Som oftest føler jeg meg ikke stresset i det hele tatt, før en stund etter og jeg ser at jeg hadde visst veldig mye akkurat da...

Ellers henger jeg meg på tipset om MYE vann, stooore glass før og under måltider og innimellom. Spiser store mengder frukt, hjelper for meg. Ellers fungerer det best med gove knekkebrød og ikke særlig med brød for meg, tror det er gjæren som irriterer hos meg...

Håper det slipper snart:-)

Skrevet

Jo, en ting til:

Jeg spiser mest spelt brød for tiden... og merker STOR forskjell hvis jeg får i meg "vanlig" mel.. Da får jeg mye mer luft!

 

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...