Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Fungerer det? Tenkte jeg skulle prøve det..de sier det funker etter bare noen ganger??
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Kommer ann på hva du skal bruke den til? Bare trimmen sin skyld? Ned i vekt? For å løse opp muskelknuter? Den har mange bruks områder..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Skal bruke en til å gå ned i vekt egentlig,stramme opp her og der:) Samtidig,ta massaje etterpå,godt for kroppen.. HI
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Ok. Jeg startet med min som et "slanke aparat", det funket dårlig, gikk ned 0,5 på 2 uker.. Så nå trimmer jeg utenom, og bruker min powerplate til masasje/ muskelknute løser etterpå. Der har den god efekt :-) Hilsen første anonym
Lollinondodda Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Å,nei,ikke si det..jeg vil jo gå ned,eller stramme opp da..få bort magen,stramme opp rompe,ben og armer... men,får jo prøve,kan jo funke på meg???:)Krysser fingrene for det:)
Lollinondodda Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Hehe,der kunne alle se at det var meg som skal stramma opp,ooops:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå