Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere vognpose og i tilfelle hva slags?

 

Jeg er veldig i tvil. Sist hadde jeg termin i begynnelsen av september og hadde da en skinnpose fra "tidenes morgen" (gått i arv). Denne gangen vil jeg kjøpe nytt. Har termin 11 juli.

 

Ønsker alle en super mandag .-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har voksipose fra forrige gang. Gutten vår er født i september. Denne gangen har jeg termin 15 august. Og man må jo ha en vinterpose til vinteren enten om de er 1 mnd eller 8 mnd. Du kan jo være lur og sjekke om det finnes litt på salg nå når vinterposesesongen er over. Det kan være lurt.

 

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg har voksipose fra før av, men denne tar jeg nok ikke fram før tidligst til høsten. På sommeren holder det nok med noe mykt i bunnen (jeg bruker lammeskinn) og helseteppe, vanlig teppe eller dyne altettersom hva temperaturen tilsier:)

Skrevet

Hei

Jeg hadde maibaby sist. Vi brukte bare vogndyne+ soveskinn til det ble kaldt i været. Da gikk vi over på pose. kjøpte en dunpose fra Winter Kids som vi er veldig fornøyd med. Vesla er nå 21 mnd og bruker den fortsatt til å sove i i barnehagen.

Skrevet

vi hadde faktisk ikke vogn pose i det hele tatt..

fikk mathias i aug da, å det var en veeeldig varm sommer! så da hadde vi bare dyne /helseteppe

På vinteren brukte vi dyna.. Tror jeg blir å kjøpe en sånn pose den her gangen, men blir å vente å se om det kommer noe på tilbud nå i vår / sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...