Eliida Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Kjøper dere vognpose og i tilfelle hva slags? Jeg er veldig i tvil. Sist hadde jeg termin i begynnelsen av september og hadde da en skinnpose fra "tidenes morgen" (gått i arv). Denne gangen vil jeg kjøpe nytt. Har termin 11 juli. Ønsker alle en super mandag .-)
Lille_bie Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Vi har voksipose fra forrige gang. Gutten vår er født i september. Denne gangen har jeg termin 15 august. Og man må jo ha en vinterpose til vinteren enten om de er 1 mnd eller 8 mnd. Du kan jo være lur og sjekke om det finnes litt på salg nå når vinterposesesongen er over. Det kan være lurt. Lykke til:-)
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har voksipose fra før av, men denne tar jeg nok ikke fram før tidligst til høsten. På sommeren holder det nok med noe mykt i bunnen (jeg bruker lammeskinn) og helseteppe, vanlig teppe eller dyne altettersom hva temperaturen tilsier:)
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Hei Jeg hadde maibaby sist. Vi brukte bare vogndyne+ soveskinn til det ble kaldt i været. Da gikk vi over på pose. kjøpte en dunpose fra Winter Kids som vi er veldig fornøyd med. Vesla er nå 21 mnd og bruker den fortsatt til å sove i i barnehagen.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 vi hadde faktisk ikke vogn pose i det hele tatt.. fikk mathias i aug da, å det var en veeeldig varm sommer! så da hadde vi bare dyne /helseteppe På vinteren brukte vi dyna.. Tror jeg blir å kjøpe en sånn pose den her gangen, men blir å vente å se om det kommer noe på tilbud nå i vår / sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå