Gå til innhold

Termin i dag,til jm kontroll i morgen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig spent på om hun da kan sjekke meg om evt strippe litt eller noe....håper denne h.... uka har gjort nytte for seg og ikke minst riene i helgen som stoppet opp. Eller kansje det skjer noe allerede i dag/natt?? spennende dette er jo alderi rå å hvite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du blitt sjekket tidligere?? Jeg ble sjekket forrige uke, og var da avflatet og jordmoren fikk inn en finger. Kunne gå i fødsel når som helst sa hun. ha ha. De kanbare spare seg de kommentarene for jeg venter enda jeg. Faktisk 5 uker siden jeg fikk beskjed om at fødselen kuenne starte så måtte være i ro.

Skrevet

Ja,var en tur på føden i helgen med rier og ble sendt hjem for å vente på at det tar seg opp...eneste jm sa som sjekket meg var at livmoren min lå langt bak...hva menes med det? hvet ikke....blødde litt etter hun sjekket meg. Jeg er 3gangs fødende i uke 40+2...

Skrevet

Huff jeg blir så irritert når jordmor kommer med kommentarer som gir oss falske forhåpninger!!!

Min jordmor sa til meg litt i underkant av en uke før termin at hun trodde jeg kom til å gå maks 5 dager over termin pga jeg var moden og hadde åpning. I dag er jeg 6 dager over og magen er fremdeles like stor!!!

Jeg er ikke helt sikker på hva de mener med at livmoren ligger langt bak jeg. Rart at hun ikke sa noe som helst om modning og åpning osv...

Skrevet

Slik jeg forstod det på jordmoren min, lå livmoråpningen bakover. Hun "røsket" den litt fremover. åpningen skal peke fremover når det er fødsel. Jeg hadde skjededybde på 3 cm for 5 uker siden, men er nå helt avflatet slik den skal være når fødselen starter. Ikke sikkert at det het skjededybde forresten :) Dette er min tredje også, og de to forrige er førdt i uke 37. nå er jeg 38+1...

Lykke til til dere som i hvert fall er på overtid. Drygt å forberede seg på fødsel ja, og så tar det laaang tid før det skjer noe. Har forresten ikke blitt sjekket i de to forrige sv skapene mine så vet ikke hvordan jeg ligger an i forhold til disse med modning da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...