Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er "kun" i min 16-ende uke, men har fått en søt liten kul på magen ;) går en del i kjoler, og har her allerede kjpt svangerskaps strømpiker fordi det er ubehagelig når det srammer midt på magen. Buksene begynner å bli litt ubehagelige nå så jeg lurer på å kjøpe iallefall en sv.skapsbukse. Er dette veeeldig tidlig eller helt vanlig?? er det god stretch i magebåndet slik at jeg kanskje kan ha den er stund eller? Har de i det hele tatt bükser for så liten mage?

Er helt lost på mammafronten, så håper på gode svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter barn nr 2 og begynnte med mammabukser rundt uke 12. Magen kom fort. Sleit litt allerede i uke 9-10 og i uke 12 var det bare å løpe til butikken. Heldigvis holdt magen seg på det nivået noen uker, mens nå vokser magen masse igjen. Er 18 uker nå.

Så om buksene strammer så kjøp deg mammabukser!

Skrevet

Begynte i uke 8. Fikk mage veldig tidlig denne gangen:)

Skrevet

jeg begynte å gå med mine mammabukser i uke 15ca..... så tror det er helt normalt å begynne å bruke den når du er i uke 16

Skrevet

Har kjøpt én mammajeans, men bruker mest mine vanlige bukser. Er nok siste uken jeg passer inn i dem da, hehe.

Har bukser som er lave i livet, derfor har det gått bra. Er 22 uker på vei med nr 2, og har ikke så mye mage som jeg hadde forventet med andremann.

Er nok vanligere å begynne tidligere enn meg etter det jeg har lest her inne :-)

Men husk at det meste er normalt, da. Alt er individuelt :-)

Skrevet

Det gikk helt fint med magen frem til jeg var i uke 15, da vokste den noe enormt.

Nå er jeg i uke 17 og har kjempemage. Lurer på hvordan dette skal ende.

Jeg venter nr 3.

Nå har jeg like stor mage som jeg hadde i uke 26 med nr 2.

Begynte med mammabukse i uke 15.

Skrevet

Kjøpte min første mammabukse rundt uke 15 og har brukt den ganske mye, til tross for at det egentlig er først nå jeg merker jeg trenger det. Er nå i uke 18 og elsker min slimjeans fra HM, den er nok den mest behagelige buksa jeg har hatt:-) Fin er den jammen meg også, har flere venninner som har lurt på hvor jeg har kjøpt den og som vil ha lik - hihi...

Ellers elsker jeg leggingsene fra Gina Tricot for de har så god og bred linning i livet at de ikke deler magen i to som mange andre av mine leggingser gjør nå. Alt trenger jo ikke være mammaklær, mye av det vanlige som fungerer også heldigvis:-)

Skrevet

Jeg begynte mellom 11 og 12 uker på vei jeg. Da hadde jeg ikke lengre sjangs på de vanlige buksene mine og måtte krype til korset, men gud så behagelig det er med mammabukser! Det er jo sååå mye fint å få tak i nå da. Så jeg har kjøpt 2 slimjeans fra mamalicios og en den topper og en kjole og mammastrømpis og mammaleggings som bare er heeeel tfantastisk behagelig og ikke minst så fremhever det den søte kule på magen så det gjør jo ingenting:)

SOm du ser er det veldig variabelt når vi begynner med mammaklær, men hvis du føler at klærne klemmer på feil plasser og at du blir seende rar ut i de vanlige klærne, er det ikke vits i å vente lengre:)

Lykke til med shoppingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...