<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Er jo som sagt veldig nyskjerrig på hva som skjuler seg inne i magen:) Jeg har samme symptomer nå som forrige svangerskap. Det jeg da lurer på, er det størst sjanse for at jeg da får samme kjønn denne gang eller spiller egentlig ikke lyster og symptomer noen rolle her ? bare lurer litt på hvordan det har vært for dere:)
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har ganske like symptomer nå som jeg venter jente, som da jeg ventet gutt for tre år siden. Eneste forskjellen er at bekkenet er litt mindre kranglete, men jeg tror heller det er fordi jeg er mye flinkere til å trene riktig og har lært meg hvordan jeg kan gjøre avanserte ting som å gå ut av bilen og snu meg i senga på riktig måte denne gangen:)
januar+junibarn Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Fikk jente sist. Da hadde jeg bekkenløsning, ellers i fin form. Var ikke kvalm en dag gjennom hele svangerskapet:) Denne gangen venter jeg gutt. Har bekkenløsning som forrige gang, men har også vært utrolig kvalm.... Ser att magen ser annerledes ut denne gangen, mer fotballrund:) Så for meg har det vært noen forskjeller, men det kan jo være tilfeldig:)
2005&2010 Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Har ei jente, og venter ei jente til. Første svangerskapet, var jeg mye kvalm og hadde oppkast. Og litt bekkenløsning. Denne gangen har jeg vært litt kvalm og kasta opp ett par ganger bare. Og jeg er sykmeldt pga bekkenet. Så to heeelt forskjellige svangerskap, men samme kjønn (hvis de så riktig på ultralyden da..hehe)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Hei! Jeg har hatt to veldig like (hittil iallefall) svangerskap. Sist fikk vi ei lita jente - og denne gangen er det visst en gutt der inne :=) Tror personlig at forskjellene i svangerskap ikke har noe med hvilket kjønn det blir... Men at man er i forskjellig fysisk form fra år til år, graviditet til graviditet ..og at det er det som spiller en rolle her.. (min teori da;) Masse lykke til, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå