Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få testet bilsetet vårt. Vi har nemlig fått et brukt et, med ukjent opphav. -Tusen takk-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teste med tanke på slitasje osv??? Ta en tur på et NAF-senter, se kan gjerne hjelpe, eller dra til noen som forhandler samme sete. Men husk at det viktigste er hvordan man fester det i bilen, mange fester det feil. Hvis ikke du har bruksanvisning, så sørg for å få tak i en, eller få noen som kan det til å vise deg! Lykke til:)

Skrevet

Hei!

Ikke for å være slem, men da vi krasjet med vår datter for 2 år siden fikk vi beskjed av forhandler, politi og forsikringsselskap at det ikke er mulig å teste funskjonen til et sete annet enn ved en ny kollisjon - og da er det jo som kjent for sent. Da jeg kom til forhanlder klippet de selene før jeg hadde fått sukk for meg - for et sete som har vært i en kollisjon liten som stor SKAL IKKE brukes igjen.

Dersom du ikke kjenner opphavet til setet ville jeg faktisk spandert på meg et nytt, eller prøvd å fått tak i et du kjenner opphavet til og om det har vært i kollisjon eller vært utsatt for kraftige støt.

Vi fikk selv erfare virkningen av å ha et nytt og godt sete, som var riktig montert, da vi krasja. Dattera vår, som da var 3 mnd, fikk ingen skader i en stygg og kraftig ulykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...