Gå til innhold

Nordic cab- kombinert pulk/sykkelvogn, noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de ser utrolig praktisk ut, men er litt skeptisk til om pulken er god. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne, for det lurer jeg også veldig på!

Skrevet

Vi har spart og spart og er nå nesten klare til å kjøpe.

Angående pulken så var jeg også litt skeptisk. Gjorde en del research blandt veldig aktive menn som hadde testet denne (finnes masse forumer på nett) og kom frem til at den absolutt var konkuransedyktig.

Ser du noen i bysen som har den, så gå bort og spørr dem ut litt. Folk pleier å ta det som et kompliment :-)

Skrevet

en venninne av meg har denne, og vi har syklet endel med den. jeg har selv " bare" en vanlig sykkelhenger....Må si jeg er overrasket over hvor lett Nordic caben er i forhold til velt, den har veltet et par ganger når vi har vært på tur.Min venninne har tvillinger, og det er faktisk også mindre plass i den, hvertfall til to stk , min vanlige henger er mye mer stabil i forhold. Som pulk har jeg ikke sett den....

Skrevet

Jeg har den og er veldig fornøyd! At den har alle disse kombinasjonsformene er for meg et stort pluss! Jeg gikk tur med begge barna i den i går (som vanlig vogn) og det var lettere enn å trille bare minstemann i sin egen vogn!

Dyrt er det, men jeg er i alle fall fornøyd:)

Skrevet

Vi kikket litt på den når vi så etter pulk tidligere i vinter. Vi trenger plass til 2 og til det så den altfor trang ut. Endte med brukt fjellpulken tvilling/søskenpulk, så får vi se om det blir sykkelvogn i tillegg

Skrevet

Takk for innspill! LilleMalin:Hvordan er det for barnet å ligge i den da? Nå er lillegutt 10 mnd, og den skal brukes som pulk i påsken. Og er den stødig som pulk? Hvordan er den å frakte i bilen? i forhold til vanlig pulk og barnevogn? Er kun ett barn som skal bruke den, så at den er liten har ikke noe å si for vår del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...