Gå til innhold

Hvis folk spør om A eller B, hvorfor svare C?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg spør om hva som er finest av Emil eller Emre, hvorfor svarer enkelte da f.eks. Emilian?

I tilfelle jeg hadde glemt at det navnet eksisterte og kanskje likte det bedre?

Det er da ikke så vanskelig å være saklige og kun svare på det som det blir spurt om...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi folk her inne er mestere i å kverulere

Skrevet

Fordi det gir dølle debatter og kan være fordummende. Om noen spør hvorvidt de helst bør gi sitt seks måneder gamle barn yoghurt eller likør er svaret ganske åpenbart, men det kan nok være greit å presisere at "ingen av delene" vil være å foretrekke likevel.

Navnetråder er jo så sin sak, de er litt dølle uansett. Hvem navngir ungen sin ut fra hva flest anonyme dibbere liker, liksom. =)

Skrevet

Fordi vi kan. Gidder ikke svare folk bare for aa gi dem svaret de vil hoere, saa er det opp til leseren hvilke svar hun eller han vil ta til seg ;)

Skrevet

Hvis du er så hårsår at du synes det er usaklig å komme med flere alternativ, så bør du kanskje slutte å kommunisere med andre mennesker. For andre mennesker har sine egne meninger.

Skrevet

Enig. Når spørsmålet kommer om hva som er finest av Sivert og Sigurd, og jeg synes begge er fæle, ja, da sier jeg det! Hva skal jeg ellers si... Sigurd..? Sivert..? Avstemning, den som får flest stemmer av dib-damene vinner, og blir navnet på gutten? :D

Skrevet

PÅ spørsmålet om hva som var finest av Sivert og Sigurd, var det jo ei som svarte Severin (eller noe, husker ikke). Hvis jeg hadde spurt noen om dette face to face, og fått svaret Severin. hadde jeg trodd at denne personen var over gjennomsnittet dum. Eller tunghørt.

Skrevet

Da skal du ikke svare at du liker Severin i alle fall. Det var ikke spørsmålet. Hvis du ikke liker noen av dem i det hele tatt, la være å svare.

Skrevet

Hvis jeg starter en tråd om et tema og tråden går over i et annet tema, så har jeg heldigvis perspektiv nok på livet til å gi faen. Det foreslår jeg at HI også gjør, for dette er bare patetisk sutring.

Skrevet

"Q" er en nedvurdert og lite brukt bokstav, så jeg hopper rett til den.

Q synes jeg er best!

Skrevet

Alternativ Q ville jeg foretrukket uten tvil!

Skrevet

Fordi både Emil og Emre er noe jeg aldri ville kalt en unge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...