Gå til innhold

~~ Slanketråden uke 10 ~~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 1: 69 kg

Uke 2: 68.2 kg (-0.8)

Uke 3: 66.6 kg (-1.6)

Uke 4: 67.5 kg (+0.9)

Uke 5: 66.6 kg (-0.9)

Uke 6: 66.6 kg (0)

Uke 7: 65.7 kg (- 0.9)

Uke 8: 65.2 kg (- 0.5)

Uke 9: 65.5 kg (+ 0.3)

Uke 10: 64.5 kg (-1)

Likte det bedre denne uka :) Masse trilling og et par dager på "gymmen". Denne uka blir det også mange trilleturer i nydelig vær! Godt å kjenne kroppen blir lettere og sterkere. Har bare 8 kg igjen til min idealvekt :) For noen virker det sikkert lite, men det er 55-56kg jeg har veid hele mitt voksne liv, og det jeg trives med. :)

Håper mange er aktive ute i det fine været!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig flink du har vært, Tiddelidu! 1 kg fra forrige uke er knallbra!

Uke 1: 62,4 kg

Uke 2: 61,9 kg

Uke 3: 61,6 kg

Uke 4: 61,3 kg

Uke 5: 60,0 kg

Uke 6: 60,5 kg

Uke 7: 59,7 kg

Uke 8: 59,4 kg

Uke 9: 58,6 kg

Uke 10: 58,3 kg

Nedgang er nedgang, og nå har jeg passert 4 kg tilsammen! Er fornøyd med det, men håper å være under 58 neste gang (mye vil ha mer:-P)

Har trent zumba to ganger denne uken, og rocket omtrent hver dag.

Skrevet

Uke 1: 68

uke2: 65,6

uke3: 66,2

uke4: 66,6

uke5:67 (grrrrrrrrr)

uke 6: 66,2

uke 7: 65,6

uke 8 65,2

uke 9: 64,8!!!!!!!

uke10:64,2

Hi hi:) Dette går rette veien!! I dag skal jeg på ski med snuppa i pulk...

Så flinke dere andre har vært også!!

Skrevet

Uke 1: 60 kg

Uke 2: 60 kg (-0)

Uke 3: 59 kg (-1)

Uke 4: 58,5 kg (-0,5)

Uke 5: 58 kg (-0,5)

Uke 6: 58,5 kg (+0,5)

Uke 7: 56,5 kg (-2)

Uke 8: 56,5 kg (-0)

Uke 9: 56,5 kg (-0)

Uke 10: 56,0kg (-0,5)

Hurra! Etter 3 uker rører vekta på seg igjen -den riktige veien!

Jeg er storfornøyd.

Nå har jeg bare 1kg igjen til målet mitt er nådd!!! Men så tenker jeg for meg selv at jeg lurer på om det er nok. Kanskje 2-3kg til?

Er bare 1.58cm, så er jo ikke akkurat syltynn, hehe.

Det er vanskelig å vite når nok er nok.

Kanskje vekta stabiliserer seg selv når den finner sin idealvekt?

Skrevet

Bare 4 dg siden sist veiing, men greit at helga ikke har ødelagt:

Uke 7: 68,5 kg

Uke 8: 68,0 kg

Uke 9: 67,0 kg

Uke 10: 66,7 kg

Skrevet

Uke 0 (8): 75,6

Uke 1 (9): 76,2 ....forkjøla og passiv!

Uke 2 (10): 74,7 (-1,5)

--------------------------------

1. mål er å se 60-tallet

Da har jeg klart å få vekta til gå ned igjen. Synes det virker litt mye, men har litt ustabil vekt/kroppsvekt? i utgangspunktet kan nemlig få store utslag fra ene dagen til den andre. Matlysta var heller ikke på topp igår etter fest på lørdag av typen "sliten-småbarnsmor-fester-sjelden"!

Men jeg har vært flink sist uke. Mer aktiv og mer sunn! Ikke småspist fra kjøkkenskapet. Var borte på besøk og smakte 1 moderat bit av begge kakene og ett glass brus.Trillet flere turer i fint vær. Gått en liten skitur. Rocket 3 dager. Danset på fest :)

Ser at mange har vært flinke de siste to ukene. Gratulerer jenter!

Skrevet

Kjempebra solunger, og dere andre også! Jeg er godt fornøyd med oss, og syns det er kjempegøy å gjøre dette sammen. Det er virkelig motiverende!!

Skrevet

Mål: 60 kg

Start: 63,1 kg

Min nye uke 1 ( uke 8): 62,6 (-0,5)

Min nye uke 2 ( uke 9 : ) 63,3..... ( + 0,7) :(

3 ( uke 10) 62,3 ( - 1,0 )

Aktivitet fra lør - fred:

2 gåturer med vogn + 2 ganger med rockering.

( Har vært litt hanglete med vond hals, hoste og vond kropp fra tors-lørd, så var ikke aktiv de dagene.)

Jeg har bestemt meg for at veiedagenl min er på lørdager istedet.

Jeg dokumenterer inn her på mandager, men uansett spiser jeg litt mer i helgene, og da blir det mest riktige for meg å veie meg på lørdager for jeg går ned de hundre grammene fra helga på et par dager uansett:)

Er meldt nyyyydelg vær denne uka, kroppen føles bra og jeg er klar for mer trening:)

Litt dumt at det er jentekveld dag.. aner ikke hva som blir servert, men skal hvertfall være flink:)

Snart ute å gå tur med minstemann:)

Ha en fin dag, alle sammen!

Skrevet

Uke 1 til 7 var en skam :(

Uke 7: 79kg

Uke 8: 78,6 kg

Uke 9: 77,7 kg

Uke 10: 77 kg

Har nok gått ned litt ekstra pga sykdom disse siste to ukene, først hadde jeg bihulebetennelse og ørebetennelse før alle fire ungene fikk omgangssyke! Slapp unna spyingen selv, men det gjør definitivt utslag på matlysten min at jeg har tørket spy fra senger, gulv, klær osv i mange dager..

Men tar det som en kickstart og skal prøve fortsette i riktig retning. Har faktisk tørket støv av den gamle skrittelleren og har som mål å ha minst 10.000 skritt hver eneste dag i tillegg til 2-3 dager med styrkeøvelser og rokkering i uka. Håper det skal dra vekta videre nedover :)

Skrevet

Ned 1,6 denne uka, 12,2 totalt :) 17,8 kilo igjen, minst :)

Skrevet

hvorlnaggtkanetnickværeegentlig:

Så flink du har vært!

Hva er din oppskrift på nedgangen da?

hippopotamus: Gratulerer til deg også!

Skrevet

jogge hver (nesten) dag minst 30 min. spiser ikke brød,ris,pasta. spiser ikke godterier (til nød sukkerfri sjokolade) og jeg spiser meg god og mett til alle måltider. MASSE grønnsaker!! Salat og rent kjøtt,fisk,kylling o.l.

Høres helt fanatisk ut, men grunnen til denne omleggingen av kosthold er at jeg har blitt allergisk mot mange matvarer jeg før kunne spise uhemmet av. Så begrensningen kommer av seg selv. Jeg "jukser" altså iom at jeg har en "tvungen" omlegging av livsstilen..

men funker som bare det..

Bilringen er bare et slappt sykkeldekk nå;-)

Men jeg håper jeg ikke fortsetter å gå så mye ned. blir slapp i hele kroppen når det går så fort..

Skrevet

Start: 78,9

Uke 2: 77,9 -1,0 kg

Uke 3: 76,8 -1,1 kg

Uke 4: 76,0 -0,8 kg

Uke 5: 75,5 -0,5 kg

Til sammen: -3,4 kg

Skrevet

Har helt glemt denne tråden jeg, men har jo vært med de første par ukene...

Skriver startvekt jeg (gremmes men) 127,9kg.startet i uke 2.

Nå 115kg.

Jeg trener og spiser sunt.

Skrevet

Hiver meg med -

Slanket meg 14 kg for 2 år siden. Gikk på lykkepiller en stund og raste opp igjen.

Veide 78 kg før jul. Første mål er 68 kg

Uke 10: 73,3

Skrevet

Er nå 68,2 kg og har gått ned 9,3 siden nyttår. Er kjempefornøyd!

Har gått ned 1,6 kg den siste uken og nærmer meg målet!

Skrevet

Quist.....jeg tenker som deg, når er det nok? Er ca like høg som deg og mitt mål var 55-56 kg, nå veier jeg 52.5 kg og lurer fortsatt på om det er nok :) Men vekta går veldigt sakte ned nå, så holder kanskje på å stabilisere seg....(har ikke gått ned noe den siste uka)

Skrevet

WOW jenter!

Jeg er ikke med på denne slanketråden, men må si meg mektig imponert!

FLINKE DERE ER!!!!!

Skrevet

Så flinke dere er! Jeg ble inspirert: Nå har jeg bestemt meg for å lagre profil hos greteroede.no, må virkelig komme igang etter fødselen, med trening og med et bedre kosthold. Nok sløving!!!

Skrevet

Uke 3: 60.2 (Min uke 1)

Uke 4: 60.3

Uke 5: 59,9

Uke 6: 59.3

Uke 7: 59.6

Uke 8: 58.8

Uke 9: 58.7

Uke 10: 58.6

Er inne i en "på stedet hvil" periode nå. Trener masse, så det er ikke der det ligger. Jeg mistenker at jeg spiser aaaaltfor lite. Eller, jeg VET at jeg spiser for lite. Er fæl til å ende opp på to måltider for dagen. Sliter med manglende sultfølelse, har gjort det hele livet. Tviler på at jeg er på over tusen kalorier for dagen, og jeg trener mange ganger i uken, så det er jo lite såvidt jeg har lest. Prøver å spise litt mer nå, før kroppen setter inn katastrofetiltak her.

Men, jeg er positiv likevel. Merker nemlig at kroppen blir slankere og strammere. Magen blir strammere og strammere og er nå synlig mer muskuløs. Det er jo dette jeg vil, kiloene er det ikke så viktig med. De representerer kun det jeg har lagt på meg, og om det i stede blir muskler, så skal ikke jeg klage på det i grunn..

Skrevet

Opp 200 g forrige uke. Har vært fryktelig ufokusert de siste to ukene. Prøver å skjerpe meg nå, og kjenner motivasjonen kommer tilbake, men i kveld skal jeg ut og spise med jentene... Og på lørdag er det stort familieselskap. :(

Skrevet

Uke 9: 85,6

Uke 10: 82,3

7 igjen til mål!

Skrevet

Dytter for å kopiere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...