Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hvilken ukedag er det best å ha den ukentlige trappevasken på?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Hvis det er i borettslag så er sikkert onsdag eller torsdag en fin dag. Da er det en stund siden det har blitt vasket og det er ikke altfor lenge til nestemann sin tur. Da tenker jeg rent hygienisk. Hvis du vil ha det lettvint er mandag en grei dag, da er det ikke så lenge siden trappen har blitt vasket og stakkaren som kommer etter deg får mye å vaske på:-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Hehe!! Nå så jeg for meg kjerringer fra femtitallet som står krumbøyd i trappen og vasker.. Må vel være freddan det vel? Her kan jeg ikke huske sist jeg vasket trappa.. Men så har vi en ubehandlet tretrapp som bare blir støvsuget til vanlig, og skrubbet et par ganger i året..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Uansett hvilken ukedag det blir vasket på så er det jo like lenge mellom hver vask hvis det gjøres på en fast dag!?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Selv om HI kanskje har en fast dag i sitt hode er det jo ikke sikkert at de andre beboerne har det. Har du vaskeuke så kan du velge hvilken dag du skal vaske, hvis du ikke bor i et nazi-borettslag som bestemmer at fredag ettermiddag skal du vaske trappen:-) Hvis HI skal vaske en eller annen privat trapp og trenger tips til hvilken ukedag dette skal forekomme hver uke, så forholder saken seg noe annerledes. Da spiller det ingen trille hvilken dag hun velger:-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Lørdag. Det er sikkert noen gamle i blokka som har et spesielt forhold til søndag. (Den kristne varianten av Sabbaten, vet dere). Da er det liksom viktigere enn ellers at det er rent i trappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå