Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Uff og uff, kjenner jeg får klump i halsen av å tenke på de to ni år gamle jentene som drukna ( Stakkars foreldre... Den tredje jenta klarte seg. Må være tøft for henne og miste to venninner på denne måten. Neineinei...
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2010 http://www.dagbladet.no/2010/03/07/nyheter/innenrisk/innenriks/ulykke/barn/10749649/
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Jeg trodde det kom til å gå bra jeg, når det sto at de var funnet:-s huff... jeg får helt vondt inni meg:-s
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Hun siste ble jo funnet flere timer etter ulykken skjedde, jeg kan ikke se for meg at hun overlever.
bitthen Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Ja det er helt tragisk, ufattelig trist. Bor i området. Foreldre som har mistet barna, søsken, familie og venner som sitter igjen Regner med de var fra samme bydel også.. Så ufattelig trist når det rammer barn so har hele fremtiden foran seg.. Er kjempelei meg
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Dette er helt grusomt... Vi bor i det samme området, og regner med det var noen som Eldstefrøkna kjenner... Sitter oppe nå, for å se om det kommer noe på nettavisene om skolen blir stengt i morgen.. Har helt vondt inni meg, er helt på gråten.. Stakkars, stakkars familie som sitter igjen...
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2010 Det blir en trist dag på skolen deres i morgen, det er helt sikkert. Så forferdelig og grusomt at jeg nesten ikke har ord. Hvil i fred små engler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå