Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hvilken støvsuger anbefaler du? Er det noen som har den fra tvshop er den bra?
Smurfeline87 Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Har alltid hatt en sånn billiggreie, som har fungert helt ok, men kjøpte oss ny nå.. Valget endte på en rød liten en fra miele, og for en drøm!! Kan virkelig anbefales ja..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Electrolux sin er helt genial. Det er en sånn som står på ladestasjon, og når du støvsuger er det ingen ledning. Den er lett, lader seg opp på 30. min og du kan ta av en del som er en liten håndholdt støvsuger. Koster mellom 1000 og 1600 kr.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 dyson, uten poser, med vaskbare filtre, den har supert sug og er slettes ikke dum. skal kjøpe den med ball neste gang, for vi har temmelig store flater, og da er det greit å slippe å bøye seg.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes nilfisk sine modeller er fullt på høyde med Miele sine, har kjempegod erfaring med begge disse: http://consumer.nilfisk.no/Products/VacuumCleaners/ConsumerVacuumCleaners/ConsumerVacs/NilfiskExtreme/NilfiskExtremeX100/Introduction.aspx http://consumer.nilfisk.no/Products/VacuumCleaners/ConsumerVacuumCleaners/ConsumerVacs/NilfiskCoupé/NilfiskCoupeXtra/Introduction.aspx Den øverste koster en del, og er ikke bitteliten og kompakt, men den er helt fantastisk...Den siste har jeg hjemme, kostet i underkant av en tusenlapp på tilbud, og er like god som den langt dyrere miele-støvsugeren til min venninne, er vi begge enige om:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 poseløs støvsuger på biltema :-) (1800 W) den har ikke noe merke navn.. men den er herlig! :-D den suger opp støv, smuss og vann ol. :-) den er herlig ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå