Gå til innhold

vi har aldri kranglet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bodd sammen med kjæresten min i ett år, og vi har aldri kranglet og aldri sagt et stygt ord til hverandre.

er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det gikk nesten 2 år før jeg og min mann kranglet første gang. Nå har vi to barn, stor leilighet, hektisk liv, mange avtaler osv osv. Du kan tro vi krangler innimellom nå ja :) Hehehe, men vi blir fort venner igjen siden ingen av oss klarer å legge oss før vi har ordnet opp.

Skrevet

Nei, sikkert ikke, men flott at dere har et forhold hvor dere kan snakke om problemmene istedet for å krangle!

Skrevet

Jeg vil tro det er ganske normalt å ikke krangle det første året i et forhold. Man er jo forelsket! og dermed psykotisk å regne i den forstand at man ofte ikke greier å se den andre personens svakheter eller lite heldige egenskaper.

Det er flott å ha det sånn:-) Nyt det mens det varer, og ikke ødelegg for deg selv ved å bekymre deg for det som er bra!

Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år, og jeg kan telle på en halv hånd de gangene vi har kranglet. Vi er rolige mennesker begge to, vi kan være uenige og diskuterer men vi respekterer uenigheter og har mye de samme holdningene. For oss er dette normalt, og jeg tror vi møtes mer på midten tankemessig enn mange par. Jeg er ikke en typisk jente-jente som liker sladder og shopping og pynting. Han er en MANN, men kan snakke om følelser og ser ofte på meg at det er noe før jeg vet det selv.

Også vet han alltid hvor jeg har slengt fra meg tingene mine:-)

Skrevet

Jeg har heller aldri kranglet med mannen min, vært sammen i 4 år.

Diskutere kan vi, det gjør vi en del, men vi liker og diskutere og blir ikke sure på kverandre. Har aldri hevet stemmen til hverandre eller kalt hverandre stygge ting. (jeg har noen ganger kalt han noe stygt men da er ikke han tilstede:P)

Skrevet

Så herlig! Meg og min mann hadde vært sammen i 1 og ett halvt år før den første krangelen/diskusjonen kom :) Da var jeg gravid og full i hormoner ;) hehe.. no er vi gift, vært sammen i 5 år 1 april, barn nr 2 på vei, hus, bil og en hektisk hverdag! Krangle er sundt, når man kommer til det stadiet :D Eller, spørs vel hva dere krangler om ;)

Nyt det ;) hehe

Skrevet

Vi krangla vel ikke før vi hadde bodd sammen en god stund vi heller- men det kommer. :)

Når det er sagt krangler vi svæææært sjeldent, og vi har aldri sagt stygge ord til hverandre når vi har kranglet. Det lengste vi strekker oss er vel 'herregud så teit du er' eller noe i den duren!:)

Vi kan være uenige og diskutere, og kan fint bli irriterte, men det er sjeldent det utarter. Vi snakker om ting før det blir for ille.

Nå har vi vært sammen i snart 6 år, og bodd sammen i 5,5 år.

Egentlig tror jeg ikke det er OM man krangler som har noe å si, men HVORDAN man krangler. Det er viktig å ha respekt for hverandre selv om man er uenige og sinte. Spesielt når man har barn sammen.

Skrevet

Jeg har en bok med visdomsord og sitater. Det ene lyder slik:

"Et ektepar som har levd sammen i 25 år uten et vondt ord, avslører en mangel på ånd og temperament som man ellers bare beundrer hos sauer."

Men tror første året vanligvis går greit. Verre om man krangler mye det første året. Da er det er galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...