Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 har ikke frisert bikinilinja, så utvendig hadde vært veldig kjekt ja:p
Gjest ->>- Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Nei. Det varierer; pasientens preferanse, gynekologens utstyr, mengde bukfett hos pasient, gynekologens preferanse osv.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Ville anbefalt deg å trimme hekken for sikkerhets skyld, ja
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 huff kanskje jeg bør det da, er bare så trøtt nå og frister mer m senga:p Men jeg er tynn og legen har godt utstyr (majorstuaklinikken), så tror vel egentlig at det er utvendig.. men sånn for sikkerhetsskyld kanskje;)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Hvorfor trimme hekken for ultralyd? Legen/jordmor bryr seg vel ikke om sånt? Og om de gjør det får de finne seg en annen jobb enn underlivshåndtering av gravide damer...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Enig. Hvorfor pynte seg før ultralyd? Jeg hadde innvendig i uke 13, og jeg hadde ikke et gram fett på magen, fikk faktisk velge selv, og bildene blir mye bedre ved innvendig UL.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 Hvorfor skal du trimme hekken før UL? Blir ikke bedre bilder av den grunn. Legen/gynekologen får gjort en like bra jobb med eller uten hår De ser mer, og bildene blir mye bedre med innvendig UL. Når du ligger der å ser på nuket i magen så tenker du ikke på om det er innvendig eller utvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå