Gå til innhold

UL i uke 12 er alltid utvendig sant?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke frisert bikinilinja, så utvendig hadde vært veldig kjekt ja:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

 

Det varierer; pasientens preferanse, gynekologens utstyr, mengde bukfett hos pasient, gynekologens preferanse osv.

Skrevet

Ville anbefalt deg å trimme hekken for sikkerhets skyld, ja :P

Skrevet

Jeg hadde i alle fall utvendig i uke 12.

Skrevet

huff kanskje jeg bør det da, er bare så trøtt nå og frister mer m senga:p Men jeg er tynn og legen har godt utstyr (majorstuaklinikken), så tror vel egentlig at det er utvendig.. men sånn for sikkerhetsskyld kanskje;)

Skrevet

tror d er vanlig m utvendig da...

Skrevet

Jeg hadde innvendig i uke 13 .

Skrevet

jeg hadde innvendig i uke 14+4 jeg.

Skrevet

Hvorfor trimme hekken for ultralyd? Legen/jordmor bryr seg vel ikke om sånt? Og om de gjør det får de finne seg en annen jobb enn underlivshåndtering av gravide damer...

Skrevet

Enig. Hvorfor pynte seg før ultralyd?

Jeg hadde innvendig i uke 13, og jeg hadde ikke et gram fett på magen, fikk faktisk velge selv, og bildene blir mye bedre ved innvendig UL.

Skrevet

Hvorfor skal du trimme hekken før UL? Blir ikke bedre bilder av den grunn.

Legen/gynekologen får gjort en like bra jobb med eller uten hår :)

De ser mer, og bildene blir mye bedre med innvendig UL.

Når du ligger der å ser på nuket i magen så tenker du ikke på om det er innvendig eller utvendig.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...