Bettybu Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Noen som har benyttet seg av det? Fikk servert en historie som igrunnen er for utrolig til å være sann... Noen med erfaringer???
♥♥ M ♥♥ Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har brukt det mange ganger Alltid stemt med oss...
Bettybu Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 Holdt på å le meg ihel bare av ideen å bruke det... Det var en bekjent som hadde brukt det, og de er ekstremt "dyrevenn".. Og de trodde vel ikke "på det!"...i utgangspunktet... Men ting som dyret "sa", stemmer.... Ting som var internt i familien.. . ..... Hmm, skulle visst hva katta vår sier om oss....
Monajenten Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Har en venninne som har gjort det med hunden sin, og der også stemte alt. Utrolig morsomt egentlig:-)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Hehe, jeg var meeeget skeptisk første gangen. Men når tingene stemmer så hvorfor ikke?
Mazza** Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Noen som vet hvor man kan henvende seg for å finne en sånn tolk? Har tenkt på det mange ganger hva egentli den gamle omplasserte hunden vår tenker om livet hun har nå her hos oss og hvordan hun har hatt det før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå