Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Sikkert en bivirkning, de fleste legemidler har jo et hefte med mulige bivirkninger. Du får kanskje bare godta at du nå er feit og blid istedenfor tynn og deppa :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Aner ikke - jeg la på meg 30 kg på 3 år selv:) Har nettopp sluttet, så det blir spennende å se om vekta reduseres.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Noe så tåpelig 22.26. Det der sa legen min også når jeg ville bytte pillemerke. "Vil du være blid og tjukk eller deppa og slank"... Når man er sårbar og deprimert så skal jeg love deg at det ikke hjelper på humøret å legge på seg! HI, hør med legen din om en annen type piller. Jeg la på meg veldig av Remeron, men ikke av Cipramil. Men, det kan sikkert være individuelt også:-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har vært deprimert og tynn selv, og det var virkelig bedre å være blid og feit!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 men, det aller beste er vel å være blid og slank, ikke sant? HI bør høre med legen om hun kan prøve en annen type piller
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har ikke gått opp noe av cipralex, og samtidig har den hjulpet veldig på humøret. Du kan jo be om om få prøve den. Ikke riktig at du skal slite med bivirkninger, det er ikke nødvendig når det finnes alternativer
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Jeg la også på meg mye av lykkepiller. Heldigvis gikk det greit å ta det av igjen etter pilleslutt. Er ikke sikkert det blir bedre av å bytte merke heller, men du kunne kanskje ha snakka med legen din om det? Vet godt hvor kjipt det er å se nåla på vekta krype oppover uten at en får gjort noe med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå