Gå til innhold

Fordeling av permisjon...


tingeling81

Anbefalte innlegg

Synst det er vanskeleg å finne ut av korleis vi skal fordele permisjonen... Om vi skal ha 80 eller 100% permisjon, og korleis vi skal gjere det. Trur vi har kommt fram til at eg har permisjon til over nyttår, og dei 10 vekene med fedrekvote vil vi dele opp litt. Pappaen synst det høyrest mykje ut å vere heime 10 veker i strekk. Så han vil vere heime i 4 veker, og etter det jobbe 60% i 15 veker, då vil eg jobbe i 4 veker og så jobbe 40% i 15 veker. Kan vi gjere det sånn?

Og når eg har 70% stilling, så blir vel det 40% av 70%? eller? Så trur vi vil få mykje tid i lag i dei 15 vekene, sidan eg jobbar turnus og må jobbe helger og.

 

Pappaen får forresten 100% lønn frå sin arbeidsgiver uansett om vi velger 80 eller 100% permisjon, så trur ikkje vi taper så mykje på å velge den "lange" permisjonen...

 

I tillegg skal vi flytte sånn rundt neste sommar, før eldstemann begynner på skulen, og visst vi velger 56 veker permisjon, så varer det akkurat fram til skulestart med at vi tar ut all ferie til slutt, så sånn sett vil det akkurat gå opp, og vi får god tid til å finne oss til rette på den nye plassen før skule- og barnehagestart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er i orden for begge arbeidsgivere så skal ikke det være noe problem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikk en tur innom nav.no der har de svar på det meste om penger og permisjon og oppdeling. eller reis dit å få en time, de har veldig mye bra svar på slike spørsmål. hvertfall veldig fornøyd selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...