Gå til innhold

Murringer i ryggen hele dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åsså virker det som om lille presser seg nedover i bekkenet...?!

Noe føles annerledes...kan ikke forklares.. ?!

Har ikke sagt noe til min kjære om dette enda, orker ikke å gi han noen "falske forhåpninger" igjen- selv om han er meget tålmodig og helt klart ikke ville hatt noe problem med det.

Jeg prøver å ikke tenke...orker ikke mer av kanskje, hvissåfremt at osv ;)

Om det skulle skje inatt så er lille hjertelig velkommen og vi vil være kjempeklare! Mest sannsynlig så våkner jeg imorgen tidlig som vanlig uten noen nye tegn til fødsel, men det er også ok :)

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette heller...har vel behov for å lufte litt nytt kanksje :o?

Lille i magen er veldig aktiv ikveld, skjønner ikke det helt, skulle tro hun var rolig nå som det er så lite plass, men men...bedre enn alternativet sikkert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik i kveld. Veldig aktiv baby som graver seg nedover og våknet i dag tidlig med vond rygg. Vonde kynnere i hele dag. Tar det positivt om det skulle skje noe mer, men er også innstilt på å tilbringe morgendagen med å finne ut av hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen uten å kjede meg ihjel :-)

Lykke til da :-)

Skrevet

Hei gladjenta:O)

Hvordan går det??? Jeg måtte innom for å sjekke hva som skjer med deg nå. Tenker på deg!! Vet så altfor godt hvordan du har det mens du venter nå på slutten... Glede et minutt, skuffelse neste... Blir helt småtussete av venting:O)

Koser meg med snille, rolige prinsen min som gjør en helt perfekt baby-jobb med bæsjing, soving og spising;)))) Det ER verdt all ventingen til slutt, og nå har du snart gullet ditt i armene!!!!!! Hold ut de siste dagene og sov og slapp av så mye du kan!!!! Den som venter på noe godt...;))))

stooooor klem

Skrevet

HEIIIIIIII :))))

Åh så koselig å høre fra deg igjen!! :))

Du vet nok så altfor godt hvordan dette foregår ja, hehe..

-vente, vente, vente- gruble, gruble, gruble ;)

Men det er jo som du sier verdt alt tilslutt, så jeg PRØVER å ta hver dag som den kommer- just another day hvis du skjønner..

Det høres ut som du har fått en utrolig deilig liten gullgutt <3

Bra han er supersnill med mammaen sin, men du vet- what comes around, goes around ;)

Nå har jeg akkurat vært ute å tømt bøtte på bøtte med vann for å få det unna fra vinduene til kjelleren vår, det regner jo noe så voldsomt og smelter ikke mindre- så jeg var bare nødt!! Oppdaga etterpå at det har lekket inn nede i kjellern inatt, så heldigvis fikk jeg tatt unna før det ble verre... =o/

Må nok ut om en stund og ta mere, men det blir etter en dupp- for dette likte IKKE bekkenet, og jeg har ikke sovet inatt! Husker du den du?? hehe :o) Har vel hatt din del du også!!!

Kose deg massemasse videre med sukkerungen din, og du-

GRATULERER MED DAGEN!!! ;)

Goood klem fra meg til deg =o))))

Skrevet

Uffda! Vær litt snill med deg selv og slapp av resten av dagen da!! Kranglete bekken er IKKE godt!!!! Det gikk over fra regn til snø her på byåsen nå, vet nesten ikke hva som er best...

Gratulerer med dagen til deg også:o) kommer nok til å snike litt her inne og se hvordan det går. Syns jeg har hatt så god støtte fra deg på slutten:O) Blåser et tonn fødestøv over trondheim city!!!! Hehe, det er det hvite du ser som faller nå;)))) Ha en fiiiiiiiiin dag og sleng deg på sofaen og plei bekkenet!!!!;D

P.S. soving er oppskrytt;)))))

Skrevet

Hei søte du =))

Begynte å snø her også eterhvert og nå er det jo OPPHOLD, går det an?? Håper det vedvarer!! :)

Håper virkelig du sniker her inne som du sier..nesten trist at du "dro" herfra spørr du meg, hehe..men selvfølglig overlykkelig over at du endelig fikk lille i armene <3

Fikk du støtte fra meg synes du? Så deilig å høre!!!

I LIGE MÅTE!

Det tonnet med fødestøv satser vi på kom DIREKTE inn ventilen min på rommet jeg sov i altså ,hehe :)

Søvn er oppskrytt ja, makan- iallefall om natta!!! hehe :D

Fiiiiinfin dag til deg lille frøken...og kan jeg spørre, er du 78 modell du også?? ;)

Skrevet

78-modell ja:D selvfølgelig!!! Fin årgang det;)))) du også???

Jeg er nå å treffe inne på din baby nå iallfall, er inne på småtroll 0-1 år. Kjempekjekk side synes jeg:O)

Tenk at nå er du snart ferdig med svangerskapet:D Det blir vår og det går an å trippe på solsiden med høyhælte sko og snasne vårklær og ta seg en liten utepils eller til og med en kaffe med litt baileys:)))))))))) Disse pappaene får ta sin tørn etterhvert de også;)

Ha en fiiiiiiiiiiiin og forhåpentligvis smertefull kveld;O)

Skrevet

Jepps ;) -78 modell it is!

Tenker jeg også kommer på DinBaby jeg også etterhvert...så får vi "terrorisere" litt der, hiihihi :D

Herreguuuuud så deilig det høres ut med utepils osv, VÅÅÅÅÅÅR here we come!! ;)

Pappaene skal ta sin tørn ja, definitivt!!!

...Mens damerne er ute å vifter litt med halen ;)

Kan jeg forresten spørre (nok en gang) hvor gammelt ditt andre barn er?

Ser jo av nicket ditt at du har to nå...

Smertefull kveld kan jeg vel se laaaaaaangt etter, lille har visst kjøpt leilighet i magen, stooortrives! ;) hehe...

GOklemm !!! =)

Skrevet

Snuppa mi er 8 1/2, utrolig flink og stolt storesøster:O) har litt vondt i mammahjertet for henne idag, lillemann har ligget konstant på puppen så ble lite tid til henne:/ men hun takler det fint heldigvis!!!

Du hadde 2 barn fra før?? hvor gamle???

Plutselig nå går du i fødsel og får masssssse herlige (iallfall velkomne...) rier:D det er jo ikke akkurat noen 3-roms nå lenger, så mini tar nok til vett og titter fram snart skal du se:O)

klemklem:D

Skrevet

TENKER hun er superstolt storesøster ja :))))

Skjønner du får vondt i mammahjertet, kan ikke være lett å skulle dele seg i to plutselig, huff...

Mest sannsynlig er det heldigvis verre for deg enn det er for henne...

Øhh, misforstå meg rett- ikke sikkert hun tenker så mye over det som du gjør...hvis du skjønner?? Klums å forklare jeg altså!!!

Jeg er vant til to jeg da, men ikke TRE! Kan vel bli vanskelig det også, men det tar vi som det kommer..byr vel på utfordringer for oss alle...

Mine to gutter er snart 6 og 7 år :)

De kom ganske tett- 15 mnd mellom bare, så sjalusi var aldri noe tema sist heldigvis =)

Jeg håper du har rett ang fødsel, har jo tross alt termin imorgen da ;)

Kanskje lure sambo litt ikveld, kniiiiiis ;)

Synes det er så hærlig at du svarer så fort...som en unge når jeg ser du har svart vettu..hihi..tullete!!! ;)

Skrevet

Gratulerer med termin:O) lillesnupp er rett rundt hjørnet nå:D!!!!

Håper du har rett om jenta mi. Men idag har vi avtalt at hun skal komme rett hjem fra skolen, så skal vi ha kose-tid sammen og bake skoleboller:O) det gledet hun seg tydelig til:))))

Fin alder for guttene dine å bli storebrødre:O) kjekt når de er så store at de hjelper til litt.

Hehe, må bare skryte litt idag: gullet sov fra 22.50 til 03.30, fikk pupp også våknet vi igjen 7.30 og hadde forsovet oss!!! snille bebisen min;O) Har ikke fått all verden av søvn etter fødselen, så det gjorde godt!!!

Det daler fødestøv idag også ser jeg;)))

Ha en fiiiiiin dag:O)

klem fra dagros...

Skrevet

Takker og bukker ;) hehe :)))

Ja dette er spennende, er sikkert bare "nok en dag" men litt spesielt er det likevel...har jo venta ENDEL på denne datoen kan man si ;)

Skoleboller dere ja, mmmmm, det som er så godt!!!

Tenker det blir stor stas å få litt alenetid sammen med mamma, det er viktig det!!! :)

Men du....hvordan lager du barn som sover sånn der...jeg bare lurer, bestiller herved HELT LIK! ;) hehe...høres jo helt fantastisk ut!!!

Godt til deg å få sove litt da, den amminga tar jo helt piffen av en bare den, så hvis du har hatt lite nattesøvn i tillegg...hjelpes!

VEL FORTJENT! <3

Fødestøv ja, hihihi...kanskje??

-kanskje jeg kan spørre deg om noe litt personlig mens jeg nå "har deg her"...imorgen var det litt ekstra mørkt som var kommet i trusa??

KAN det være tegn på noe tro?

Jeg venter i spenning iallefall....

Klem tilbake til dagros...hahahaha :) Så bra vettu, gapskratta når jeg så du skrev det!!! hihihi :D

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!! Det kan så absolutt være et tegn tror jeg!!! Kanskje en tegningsblødning?? Krysser fingre og tær og diverse andre kroppsdeler for det:D Har du fått sjekket åpning og modning? Fikk ikke sjekket det før på overtidskontrollen jeg, men syntes det var helt greit egentlig.

Hehehe, oppskrifta på barn som sover godt?? Ikke vet jeg, men datra mi var også likedan. Hun sov over hele natta uten amming fra hun var 2 mnd gammel! Massssssssssssse pupping på dagtid iallfall, men det er jo bare såååå kos når jeg faktisk er ganske uthvilt:O) Sluknet før hodet traff puta igår kveld også da. Samboer er litt bekymret for om jeg får hvilt nok, er så søt og snill og pusler med meg:)) Blir litt fortere sliten enda etter blodtap under fødselen, men kommer meg hver dag.

Prøv å kos deg med at du har termin idag og feir det litt ekstra! Det er jo tross alt også en dag der vi kan markere at svangerskapet har gått bra. Ingen premature barn og store problemer er så absolutt noe å feire:O) Altså... Sett bort fra alle vondtene som ikke er skadelige men uansett plagsomme... få samboeren din til å lage god mat til deg og gi deg en fotmassasje, det fortjener du!!!!:o)

Men nå kaller mitt kjære lille bæsjemonster/puppis her, så må løpe:O)

kos deg massemasse:O) klem

Skrevet

Tror du det altså??? At det kan være noe??

WEEEEEEE =))) Enn hvis!!

Men var ikke "blod" da..bare noen nyanser mørkere?

UANSETT tar jeg alt med velkomne armer åpne ;) hehe...

Nei jeg er ikke sjekket for modning og sånn, vet egentlig ikke hva det går ut på jeg, og skjønner ikke helt vitsen før overtidskontrollen???

Eneste som evt skjer er at man går å venter ENDA mer...ser jeg for meg, hvis man "vet" at kroppen er klar men at det ikke skjer noe mer?

Jaja, that's just me ;)

Hmmm, sliten etter blodtap v fødselen? Hvordan var den igjen?

Skrev kanskje om det tidligere men jeg leser jo alt jeg kommer over av sånne historier for tida jeg da vettu...

Synes du det gikk greit?

Det er så koselig å høre at samboer passer på deg :)))

Er han hjemme nå de første 14 dagene sammen med dere?

Det gleder jeg meg veldig til kjenner jeg..har ikke opplevd det før..

Er ikke sammen med pappaen til guttene nå, så dette er sambo's første bebis <3 Han er ganske så spent ;) hehe..

Ja vi skal feire litt tenker jeg, termiiiiiindag faktisk!!! Hjelpes!

Eldstemann sier lille kommer idag, spennende å se om han har rett ;)

Susse lille puppemonsterbæsjesnusket ditt litt på hodet fra meg da, og kose dere sammen til storesøster kommer :)

Misunner dere golukta i huset med nystekte skoleboller...jummjummmm!!! :))))

KLEEEEEEEEEEMMMS!! (hmmm, murringer i ryggen også...hmmm ;) hihihi :)

Skrevet

Go morgen:O)

Hvordan går det??? Satt med en underlig følelse her igår kveld på at du var igang... Men mine synske evner er vel heller ikke eksisterende...;)))

Samboeren min har hatt en uke fri nå, men får ikke lønn av arbeidsgiver i pappa-perm. så kunne ikke ta mer nå. Han er ikke far til min første han heller, men han har en gutt på snart 13 år fra før:O)

Håper dere koste dere og feiret igår:O) her ble det skoleboller og kos! Idag er lillesnupp en uke gammel, så storebroren hans kommer på besøk (han er hos oss annenhver helg egentlig) og vi skal lage smoothies og spise enda mer skoleboller;D en ukes-dagen må jo markeres litt da!!

ha en fiiiiiiiiiine dag:O) masse klemmer og rier fra meg;)))

Skrevet

Hei du lille frøken ;)

Joda, dine synske evner har ikke forlatt deg dem ;) hehe..

Starta med litt rier igår, har sovet litt inatt, men kl litt før 4 våkna jeg igjen og siden har vi hatt dem gitt!!

Noe helt annet nå, de er sterke og rimelig regelmessige- ca hvert 10 minutt, og jeg aaaaaaaaaner ikke når jeg skal ringe føden?

Skulle ikke tro jeg hadde to fra før altså ;) hehe...

En ukesdag på lillegull?? GRATULERERRRRRR <3 <3 <3

KLART det må feires, skulle da bare mangle !! ;)

Stor god klem til dere fra meg og pitteliten i magen <3

Skrevet

HIHIHI!!! Jeg hopper omtrent opp og ned i sofan her av iver:D og jeg har ikke en gang truffet deg...;))))

Nå er jeg så spent på hvordan dagen din blir, heier på hver og en rie du har!!! Måtte de føre til enda litt mer vondt og at lillegullet ditt ligger trygt plassert på mammas mage før dagen er omme!!!!:))) hver fødsel er en ny opplevelse, så jeg tviler på at vi noen gang kommer til å føle oss "rutinerte" på sånt. Men du har iallfall den fordelen at du har opplevd rier før og vet litt mer om forløpet du har foran deg.

Massemassemasssemasse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper å ikke høre fra deg her på noen timer egentlig da, det er vel isåfall et godt tegn;))))

Stooooooooor klem fra Anton og meg som heier på deg og lillegullet ditt:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...