bondeknøl Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 vibe. eller ja, kanskje.. hva burde jeg kjøpe? hehe rådvill.. syns vibe helsvart ser grei ut.. Men hva blir det kostenes med alt av utstyr da? og er det noen her med erfaringer med vogna? takknemlig for svar
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Søskenvogn du tenker på? Den blir ganske dyr med softbag til baby, søskensete og regntrekk (500 kr!). Er ikke helt fornøyd med den egentlig, den er ustabil med bare en liten baby i, og upraktisk hvis to skal sove samtidig. Men god å trille (har sportvarianten)
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har vært veldig fornøyd med P&T! Spesielt ettersom man kommer seg fram trange steder, noe jeg absolutt ikke gjorde da jeg hadde unga i bredden. Eneste minuset er som sagt over her, vanskelig om begge skal sove og kan til tider være ustabil om største barnet er litt i fullfart oppi vogna!
bondeknøl Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2010 Takk for svar glad for flere svar også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå