Noregsgard Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Noen som har erfaring med angelsound fra teknik magasinet? De som er rosa og hvite? Jeg kjøpte en slik en og den virket ikke!! ble forbanna, fant ikke min eller bf sin hjertelyd en gang. ikke pulsen våres heller. Hørte absolutt ingenting, selv om vi gjorde alt som sto, brukte de kremene som sto vi kunne bruke osv. Bortkasta penger. Jeg som gleda meg sånn =( Noen som har opplevd det samme?
oktbebis Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Har du tatt at plasten på batteriet? Jeg kjøpte en samme sted her om dagen, fant hjertelyden med en gang.
iok med sønn <3 Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Har den... sånn "hjerteforma ligennde"? Bruker den fint lite... syns det ikke var noe bra heller... MEN hører hjertelyden min da. Nå har jeg ikke sjekka magen på laaaaaaaang laaaang tid, så jeg vet ikke me bebisen. Fant tall men hørte ikke noe lyd tidligere... altså målte 154... Men det er nok litt bortkasta peng synes jeg
Noregsgard Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2010 Ja jeg tok av plasten på batteriet, lyset på toppen lyste også grønt så den har blitt slått på. Kunne også høre ett lite "pff" når jeg skrudde den på i headsettet, men kunne ikke høre noe som helst fra kroppen min :S var helst stille. Kanskje min bare var ødelagt..
poppi ** med babyjente Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Jeg opplevde akkurat det samme med min. Den var helt lydløs. Måtte bare skifte batteri, så fungerte den perfekt:)
vbu Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Min funket veldig bra. Litt vann på magen og etter litt leting fandt jeg et lite ivrig hjerte. Er uke 17.
millie+2klumper Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Min funker helt fint. Finner hjertelyden med en gang og hører det veldig godt:) Har kun brukt den få ganger da og bruker den kun når jeg føler at jeg ikke har kjent liv på stund. Da roer jeg meg ned;)
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Kjøpte min for en uke siden til 179 kr. Hadde vurdert en annen type som var mye dyrere, pga at jeg har litt ekstra på magen og var litt redd for at jeg ikke kunne høre noe med en "billigmodell". Men jeg synes min funker fantastisk. Hører ikke bare hjertelyden, men lyden på blodstrømmen gjennom navlesnørren (faktisk alt for lett å finne den) og kan også høre bevegelsene inn i der. Min datter synes det er stas å høre, hver gang hun "pratet" til babyen, så kunne hun høre at babyen sparket i respons. Var helt herlig.
Noregsgard Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2010 Det var den jeg også kjøpte, men hørte ikke en lyd :S lyset var grønt så den var på, men den fungerte verken på fosteret, mitt eller bf's hjerte. ikke på puls eller noe som helst. Prøvde først med en krem som ble anbefalt på aboteket, når den ikke funket bukte vi bare vann men det nyttet ikke det heller. Kanskje jeg skal bytte den, si den er ødelagt for det er den jo nødt til å være.. Virker jo som alle andre sine fungerer greit.
mammaløve Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Et annet lite tips er å ikke bruke det headsettet som følger med, for det er virkelig møkkadårlig. Kobla til KOSSene mine, og da hører jeg så godt som om jeg sto inni magen Noen ganger må du trykke litt mot magen, og skru opp lyden godt for å høre hjertelyden klart også. Min Angelsound fungerer utmerket, skikkelig fornøyd til tross for at den var både billig og enkel. Har hørt hjertelyd siden 15 uker, er 18 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå