Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god lunch boks til barn i metall, gjerne med individuelle rom inni?

Og nettside for bestilling? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.alveslottet.no

gå til spisetid og sjekk ut både matbokser og kjølebokser.

:-)

Skrevet

vil bare si at sånne lunch bokser er litt store å sende med i bhg, (om du har tenkt det) :) kommer og litt ann på kjøleskapet bhg har...

å forresten om det er bhg barn du har...he he

Skrevet

erteposen + 4

Var faktisk inne der å så, men ser ikke noen med flere rom inni?

Utenom en svæææær en i plast.

Skrevet

...hvis kjøleskapsplass er et problem så er jo kjøleboksene til alveslottet geniale ;-)

Skrevet

Tupperware har en lunsjboks (m/flere rom) som jeg sikler på.

Skrevet

Likte de bento boksene på alveslottet, og de er da ikke såååå store de? Er de det da? :D

Bedre enn å ha med to stk ihvertfall.

Skrevet

Kan man bestille tupperware på nett, eller må man på party da? :)

Skrevet

bentoboksene er ikke kjeeempe store, tror hm siktet til lunsjbox-linken til erteposen?...

Skrevet

Nei, de er jo ca like store som de jeg bruker i dag. Ser de har noen i stål også som tåler maskinvask.

Var mye digg der. akkurat noe sånt jeg var ute etter.

Takk for hjelpa!

Skrevet

Tror du må finne en forhandler ja. Tror du kan gå inn på nettsiden og så finne en som er nærmest deg. Eller så vet jeg at en ved nick maaira eller hva hun kaller seg for er forhandler.

Skrevet

Jeg er forhandler i Tupperware, så bare rop ut! :)

Skrevet

Tupperware kan bestilles hos meg!!

Skrevet

E selv konsulent, så d e bare å ta kontakt. Til info så har de populære lunsjboksene gått ut, desverre...

Skrevet

Har hørt rykter om at de har sånne på den nye butikken rett ved nova kino. Aner ikke hva den heter.. "ting" eller noe sånn lurer jeg på om det kan være ?

På andre siden av gaten for nova. Skal dit å se en dag jeg orker =P For jeg vil også ha en sånn =D

Ps: Svarer deg på FB litt senere, er skikkelig sliten, tung,trøtt, lei og alt i dag =P

Skrevet

Kan ik du si ifra, hvis du finner dem. Har venniner som har veldig lyst å kjøpe sånne. Synes d e kjempe synd at de har gått ut hos oss. Trodde d skulle komme noen tilsvarende, men d har d ik gjort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...