Gå til innhold

Forslag til bra vår/høstdress til 2-3 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt Reima vår/høstdress før, men er ikke superfornøyd med den, synes den har blitt veldig slitt i baken/knærne og ikke er særlig vanntett. Dyr er den og. Noen som har hatt en vår/høstdress som dere har vært spesielt fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg så en skikkelig fin parkdress på Coop OBS her om dagen, Helly Hansen.. den var regntett 100%, vindtett og alt som hører med :P skal kjøpe den til min junior.. var litt dyr, kosta 699,- men jeg kjøper en str større en det han trenger, så har han i 2 år :) var både til gutt og jente.. :)

Virka som en utrolig slitesterk og BRA dress altså!!

Skrevet

Kjøpte en fra Reflex nå her om dagen, kostet 499,- på Barnas hus. Spent på hvordan den er, men ser grei ut. Kjøpte i str 104, så håper jeg den holder neste seong og. Mini her blir 3 år i august..

Skrevet

Jeg har også kjøpt den til 499,- på Barnas Hus. Så veldig fin ut, og det fulgte med en fleece dress. Synes jeg fikk mye for pengene. Men nå gjenstår det jo å se på kvaliteten etterhvert da.....Men tror det skal gå bra. Har hørt at Reflex er et veldig godt merke.

Skrevet

Tusen takk for svar! Flere som har erfaringer? Gjerne fra i fjor, og som vet hvordan dressen var i slitestyrke/vanntetthet.

Skrevet

Vi har brukt dresser med løst ullfor fra Troll og har vært veldig fornøyd med disse. Vår sønn er rimelig aktiv og har ennå ikke klart å slite ut sin dress selv om den er brukt både høst, vinter og vår. Eneste negative er at dressene er dyre (1490,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...