Gå til innhold

Noen her som har prøvd magedans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det god trening? Vil gjerne at magen min skal begynne å se litt mer engasjert ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magedans er vanvittig god trening for mage og hofter. det er kjempespennende å danse og man blir mykere og får litt bedre kondis.

Fin musikk også.. og det sier jeg som hater å danse til vanlig.. men snurrer jeg på meg et magedansbelte er jeg ustoppelig.. thihii..

Skrevet

Åååå! Høres veldig bra ut :) Jeg elsker å danse, da... Vil gjerne ha en stram og fin mage igjen, lenge siden sist kan du si. Holder det å melde seg på et kurs der man trener en gang pr uke, eller må det til sit ups også?

Skrevet

Jeg trodde man skulle ha litt å ta i når man dansa magedans jeg? At det var best om det ikke var flatt...?

Om du vil ha stram mage bør du nok trene den mer enn en gang i uka tror jeg...

Skrevet

Det er super trening og veldg gøy!! holder å mld seg på et kurs men hjelper jo å trene litt utenom og... spørs jo helt på utgangspunkt og hvor langt kurset er... :)

Skrevet

Helt flat mage sa jeg ikke da ;)

Shakira har ikke akkurat bilringer, men jeg er ikke sååå ambisiøs heller, hehe.. Okei, tror jeg melder meg på nesten gang det er oppstart. Juhu!

Skrevet

He he:) Sikkert veldig gøy.

Gikk på et kurs i kreolsk dans for 12 år siden (herregud, jeg er jo urgammel). Det var også veldig festlig.

Skrevet

Godt du ikke tenker å bli Shakira, for da må du jaggu holde på en god stund. Hun er jo virkelig en ener..

Sånn for magen sin del kunne det nok hjulpet enda mer med feks to timer i uka med magedans, men det er det vel ikke så mange instruktrører som tilbyr. Sikkert lurt å trene ellers i uka også. Kondisjon er jo fint for å fjerne fett, om det er det du tenker å gjøre.

Skrevet

Du får sterke magemuskler av å holde på med magedans samt god holdning - og for ikke å snakke om kroppskontroll. Men for å få stram og fin mage må du nok ty til litt annen trening i tillegg... Kondisjon er bra for å bli kvitt underhudsfett, men da bør du helst trene noe annet i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...