Gå til innhold

Flere som tok angrepilla og fikk en litt annen overraskelse..?


sid9

Anbefalte innlegg

Tok angrepilla godt innenfor fristen etter å ha hatt ubeskytta sex rundt eggløsning. Jeg fikk med en gang ømme bryster og etter litt mye smerter i underlivet. Alt dette trodde jeg var bivirkninger av pilla og forberedelsen til mensen etterhvert. Overraskelsen ble derfor ekstremt stor da mensen uteble og jeg noen dager senere begynte å bli mistenksom da jeg også oppdaget at jeg ikke var fysen på godteri som jeg alltid blir før mensen, og ikke hadde "1-2 mensen kviser" som jeg pleier å få.

 

Da jeg tok testen trodde jeg allikevel at jeg bare skulle få bekreftet at jeg kunne slappe av. Så unødvendig å si at jeg holdt på å dette av doen da jeg så plussen komme fram i displayet med EN Gang.. Det har nå gått 5 dager og det verste sjokket har gitt seg. Nå står jeg bare foran den "morsomme" oppgaven å fortelle "faren" som nå lever ubekymret og uviten om at angrepilla ikke gjorde jobben sin... En stor pris å betale for en date..

 

Noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj.. Det var jo spesielt!

Hvordan føler du nå da? Jeg mener.. du tok forhåndsregler og fortsatt er du gravid.. Er du lei deg, eller er du glad? Du klarer deg nok heeeelt sikkert bra selv alene, da.. Håper du har det fint!

Men skjønner at det var sjokk, jeg hadde nok "dødd".. Hvordan er "faren" da? Hvordan tok han det? Stor pris å betale er det, men det er jo også en gave da.. Sikkert en mening med at angrepillen ike funket;)

 

Har desverre ikke hørt den historien, men jeg HAR hørt om en jente som tok abort 3 ganger (operasjonen altså) og enda ville den ikke ut.. Så det skjer mye der ute en ikke klarer å rå ved..

 

Men det er fantastisk å være gravid og gaven det er med å få et barn, så håper alt går din vei heretter!! :D Masse lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til med å fortelle faren da. men, ja har hørt om dette før. livet er full av overaskelser! lykke til da. håper han tar det bra, eller hvertfall etterhvert?

 

håper du har det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Jeg føler meg ganske bra. Så lenge jeg slipper kvalme og bekkenløsning så er jeg fornøyd. Jeg kan ikke si jeg var særlig fornøyd nei da jeg oppdaget dette og jeg måtte "kjefte" litt på ho ene på apoteket og forbanne meg over at pilla ikke hadde gjort jobben sin. Dama ble helt forstyrra stakkar :)

 

Jeg er litt mer avslappa til det nå, og blir vel mer glad for det etterhvert, men skjønner at dette blir et slit.. Ikke akkurat drømmen å bli alenemor i tillegg til å ha gård og masse dyr.. Godt man har gode naboer ;)

 

Barnefaren kjenner jeg ikke akkurat godt, vi var på 2 dater men fant ut at det ikke ville bli noe forhold. Noen vesentlige forskjeller som ville blitt problematisk.. Men han virker som en ordentlig fyr og jeg tror nok han stiller opp. Men jeg kan selvfølgelig ta feil.. Jeg skal til legen 24. og har avtalt å møte han etter det (det er først da han får vite det..). Han vet ikke at jeg skal til legen og tror vi bare skal møtes for en kaffe stakkar... Blir nok helt sikkert et sjokk for han og..

Skrekken er om jeg skulle få tvillinger.. Veldig mye tvillinger i slekta mi.. :(

 

Ikke drømmesituasjonen min, men får gjøre det beste ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er kvinnedagen må jeg bare si at DU ER EN UTRULIG TØFF OG BEUNDRINGSVERDIG DAME! Lykke til:) Dette blir sikkert å gå kjempefint -til tross for at dette ikke var helt ønsket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...