melkekua™ Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Vet du .... hehe....når jeg ser kims reklamen - ingen kims ingen kos - når jeg ser hun ene som som synger med mørkt hår tenker jeg på deg.... det skulle vært deg i den reklamen ;-)
Monajenten Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 .....ingen kims, ingen koooooos....lalalalala:-D
melkekua™ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 Kanskje du skulle begynne med reklamefilmer? :-D Tror du ville gjort det bra!
Monajenten Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Hehehe ja, der har du det! Min nye karriere! Føler i grunnen jeg bør holde meg unna det meste, for her på dib er jeg tydeligvis hakkekylling for alt. Blogger jeg, er det galt. Slutter jeg, er det også galt. Er jeg misfornøyd med sangstemmen er det galt. Er jeg fornøyd, er jeg ovenpå og helt idiot. HURRA for mennesker som elsker å rakke ned på andre!
melkekua™ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2010 Har du fått gjennomgå SÅPASS her inne :-s ante jeg ikke, men fikk med meg svarene på innlegget ang. sangstemmen. DU er perfekt slik du er snuppa :-) Jeg liker deg!
Monajenten Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Du er søt:-) Jeg liker deg også<3 ;-) Er en enorm tråd inne på krangesiden, og folk får visst ikke nok! Men tror den endelig har kommet over på side to nå...:-s
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Monajenten, jeg har såvidt tittet innom bloggen din og du er jo ikke annet en helskjønn:-)) Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå